FANDOM

Alice Rain
Pseudonimy Brak
Płeć Kobieta
Wiek 8 lat
Rasa Człowiek
Pochodzenie Terra, Bezzar, #212
Poziom mocy 4.000
Pokrewieństwa Ellie Rainold - Matka
Aiden Rainold - Ojciec
Axel Rainold - Brat

Alice Rain - Była członkini klanu Rainold. Córka Ellie i Aidena Rainoldów. Obecnie towarzyszka Seth'a Fukudy zamieszkująca z nim niewielki domek położony w Las Selvas.

StatystykiEdytuj

Atak 4 Obrona 6
Energia 12 Szybkość 9
Inteligencja 13 Wytrzymałość 3
Siła fizyczna 4 Zwinność 8
Precyzja 11 Koncentacja 11

OsobowośćEdytuj

Alice pomimo swojej dziecięcej natury bywa czasem nazbyt poważna. Uwielbia zapominać o troskach przenosząc się w świat zabawy i psikusów. Na co dzień uśmiechnięta i pełna życia. Czasami jednak potrafi przesiedzieć godziny w ciszy niemal się nie ruszając. Są to najczęściej godziny, w których dziewczynka wspomina swoją niezbyt szczęśliwą przeszłość. Na szczęście nie robi tego zbyt często i stara się cieszyć życiem. Jak na swój wiek jest bardzo inteligentna. Są sytuacje, w których sięga po argumenty, z którymi miałby problem niejeden dorosły. Jest bardzo przywiązana do Seth'a i w pewnyms topniu akceptuje jego styl życia.

Usposobienie: Chaotic Neutral

CeleEdytuj

  1. Zapomnieć o przeszłości.
  2. Nigdy nie powrócić w rodzinne strony.
  3. Zrobić z Seth'a lepszego człowieka.

WyglądEdytuj

Alice jest niewysoką, drobną dziewczynką o delikatnej karnacji. Posiada ona krótkie, brąz włosy. Jeden z kosmyków opadających na czoło jest jednak koloru blond, gdyż dziewczynka pomalowała go chcąc nieco upodobnić się do Seth'a. Jej oczy są koloru jasnoniebieskiego. Zazwyczaj nosi żółtą bluzeczkę na ramiączka, pod którą znajduje się czarna koszulka na krótki rękaw. Do kompletu zakłada także czarne spodnie i żółte buty z białymi wykończeniami. Dziewczyna posiada także strój bitewno-treningowy. Składa się on z białych spodni, czarnej koszulki na ramiączka z niebieskimi elementami oraz butów i rękawic o tych samych kolorach.

HistoriaEdytuj

PrzodkowieEdytuj

Alice wywodzi się z pradawnego rodu Rainold, który od setek lat budził podziw i szacunek w mieszkańcach Terry. Jego członkowie znani byli zarówno z ogromnej siły fizycznej - u mężczyzn - jak i psychicznej - częściej u kobiet. Jednak tym, co najbardziej rozsławiło klan Rainold był ich specjalny wzrok, który budził się wśród najlepszych jego członków. Ich oczy zdolne były do błyskawicznego analizowania i kopiowania technik przeciwnika. Decay, bo tak nazywała się ta zdolność, zapewniła klanowi zwycięstwo w niejednym starciu. Wieść o ich przerażającej sile błyskawicznie rozeszła się po planecie budząc strach w innych klanach. W obawie przed Rainoldami zawarli oni sojusz. Pomimo przewagi jaką było Decay przywódca Rainoldów wiedział, że nie zdołają oni powstrzymać zjednoczonych sił pozostałych klanów. W tym celu wprowadził rygorystyczne zasady i ciężkie treningi mające na celu nauczyć członków klanu dyscypliny i posłuszeństwa. W ten sposób stali się oni świetnie wyszkolonymi wojownikami, którzy niejednokrotnie wyszli zwycięsko z walk przeciwko zjednoczonym siłom przeciwników.

NarodzinyEdytuj

Alice urodziła się jako drugie dziecko Ellie i Aidena. Stała się młodszą o siedem lat siostrą Axela. Przyszła na świat podczas wielkiego niżu demograficznego klanu Rainold, który nastał po przegranej wojnie z zjednoczonymi siłami wrogich rodów. Wielki niegdyś klan nie liczył teraz nawet dwudziestu członków. Choć było ich niewielu poprzysięgli oni, że odbudują klan i przywrócą mu dawną świetność. Curtis, bo tak nazywał się ówczesny przywódca klanu, postanowił wprowadzić jeszcze większy rygor. Ogłosił, że obowiązkowy trening zaczyna się już w wieku pięciu lat. W ten sposób beztroskie życie małej Alice miało zakończyć się wraz z ukończeniem piątego roku życia. Tak też zaczęły się prawdopodobnie jedyne, szczęśliwe lata jej życia.

DzieciństwoEdytuj

Dziewczynka miała bardzo szczęśliwe dzieciństwo, aż do skończenia pięciu lat. Właśnie wtedy jej dotychczasowy świat się zawalił. Nic nie było już takie jak kiedyś. Alice rozpoczęła trening razem z wszystkimi członkami poniżej szesnastego roku życia. Pomimo tego, że była ostatnim dzieckiem, które narodziło się w przeciągu ostatnich pięciu lat nie miała żadnej taryfy ulgowej. Była najmłodsza, jednak traktowano ją na równi ze wszystkimi. Ciężko trenowała i pilnie się uczyła. Powoli zaczęła zapominać o urokach dziecięcego życia. Nie było już czasu na przyjemności. Niemal każdy dzień wyglądał identycznie przez najbliższe dwa lata. Niestety treningi nie przynosiły zamierzonych efektów. Alice zdążyła przez ten czas nauczyć się jedynie najprostszej techniki, jaką była telekineza. Nie była też w stanie obudzić w sobie specjalnej zdolności rodu, jaką było Decay. Nie była głupia, nieutalentowana, czy leniwa, to po prostu metody nauczania były nieodpowiednie dla dziecka. Alice była zwyczajnie za młoda. Dziewczynka bardzo się starała. Z czasem zaczęto ją karać w nadziei, że to zmotywuje ją do działania. Niemal każdy trening kończył się tym, że wracała do domu z zadrapaniami i siniakami. W domu także nie było kolorowo. Axel uważał, że Alice przynosi rodzinie jedynie wstyd i lepiej by było, gdyby nigdy się nie narodziła.

UcieczkaEdytuj

Gdy Alice miała siedem i pół roku postanowiła uciec z Bezzar, gdzie znajdowała się dzielnica klanu Rainold. Pomimo młodego wieku świetnie radziła sobie w podróży. Odwiedziła wiele nowych miast i poznała zupełnie inny świat, niż ten, który wpajany był jej przez członków klanu. Powoli zaczęła przypominać sobie uroki bycia dzieckiem. Pomimo sytuacji w jakiej teraz była, znów zaczęła prowadzić beztroskie życie. Poprzysięgła sobie, że nigdy nie wróci w rodzinne strony. Nie chciała nawet się mścić, po prostu marzyła o tym, żeby na zawsze odciąć się od przeszłości. Nie było to jednak takie proste. Co jakiś czas wspomnienia powracały i nie dawały jej spokoju. Mimo to cały czas szła przed siebie nabierając nowych doświadczeń i budując nowe, lepsze wspomnienia. Choć bywało różnie, raz lepiej, raz gorzej, nigdy się nie poddała.

SethEdytuj

Podczas podróży, w której odwiedziła już wiele miast dotarła do Tletev. Przechadzając się po centrum zauważyła grupkę tubylców. Wyglądało na to, że kogoś otoczyli. Jedyne co mogła dostrzec, to ogromny miecz. Nim zdążyła podejść bliżej usłyszała jednoczesny jęk wszystkich wieśniaków, którzy chwile potem padli jeden po drugim. Wszyscy mieli poziomą ranę na wysokości klatki piersiowej, z której sączyła się krew. Wśród okręgu ciał stał mężczyzna z wielkim mieczem. Był to Seth. Dziewczynka podeszła bliżej i zaczęła mu się przyglądać. Nie odczuwała strachu. Dostrzegła, że jego oczy, podobnie jak jej, są wypełnione smutkiem. Alice stała chwilę spoglądając na wojownika. Krew z ciał zaczęła zbliżać się do jej malutkich bucików. Wtedy mężczyzna podszedł do niej i chwytając ją pod pachy uniósł i postawił kawałek dalej. Od tego czasu Alice zaczęła z nim podróżować. Akceptowała to co robił. Początkowo ich relacje nie były najlepsze. Wcale się do siebie nie odzywali. Żadne nie zamierzało rozpocząć rozmowy. Dziewczynka tylko za nim chodziła. Po tygodniu podróżowania Seth w końcu postanowił wrócić do domu. Z czasem zaczęła tworzyć się między nimi więź oparta na rozmowach i spędzonym czasie.

TechnikiEdytuj

  • Telekinesis - Alice jest w stanie przesuwać i podnosić przedmioty siłą umysłu.