FANDOM

Alister Zeynov
Pseudonimy Alex Pazenov
(Jigen Rider) Tetro
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany
Rasa Człowiek / Evoluder
Pochodzenie Ziemia, świat #365
Poziom mocy 5.588.486
Pokrewieństwa Viego Insyendar (członek zespołu)
Kaylin Cemineya (członkini zespołu)
Damensaya (członkini zespołu)
zespół T-Major (członkinie zespołu)

Alister Zeynov - podróżnik międzywymiarowy, tymczasowy mieszkaniec Beralzy, obecnie jeden z kapitanów Latającego Miasta i obrońca Terry. Pracował nad różnymi technologiami wraz z Viegiem, by w końcu samemu się stać jednym z technologią - Evoluderem.

StatystykiEdytuj

Atak 10
Obrona 10
Energia 10
Szybkość 10
Inteligencja 10
Siła fizyczna 10

OsobowośćEdytuj

Alister to luzak, lubiący po prostu się odprężyć i całkowicie się nie przejmować rzeczywistością. Stara się przy tym zachowywać dobry humor. Przez to właśnie bardzo rzadko się denerwuje, jednak gdy już tak się stanie, to może stać się kimś, z kim naprawdę lepiej nie zadzierać. Na co dzień jednak często ucina drzemki, słucha ulubionej muzyki i gra w Tetrisa. Od czasu, gdy opuścił swój świat, bardzo dużą wagę przywiązuje do znalezienia dla siebie przyjemnego miejsca i jakiegoś celu. Od kiedy pomógł w potrzebie grupie dziewczyn, które potem utworzyły T-Major, stara się być dla nich trochę jak mentor i lider, co w połączeniu z jego dotychczasowym charakterem daje ciekawe rezultaty. Wiecznie dąży do tego, by dorównać przydatności reszty drużyny, co zazwyczaj potrafi go wytrącać z jego chęci do prokrastynacji. Ma to jednak złą stronę - czasami zapomina, że spośród tej czwórki jest jedynym, na którego alkohol ma wpływ.

WyglądEdytuj

Alister ma ciemne oczy i średnio długie blond włosy. Najczęściej ma na sobie białą koszulkę, brązowe spodnie, szare buty i swój czarny lekki płaszcz. Nosi również fioletowy tetrisowy klocek T jako naszyjnik - jest to klucz, którego kiedyś używał do aktywacji swojego egzoszkieletu, a później form Tetro.

WyposażenieEdytuj

  • Worldwide Data Gatherer - zaprojektowana przez Viega podstawa wyposażenia każdego mieszkańca Beralzy - urządzenie podobne do palmtopa. Służy ono do zbierania i przetwarzania wszelkich zbieranych informacji. Egzemplarz posiadany przez Alistera również jest zmodyfikowany do bezpośredniego połączenia z Biblioteką Quinta i komunikacji z Latającym Miastem, a także nadzorowania Magazynu. Ma również dwie funkcje istotne dla Tetro - odtwarzanie muzyki i granie w Tetrisa.
  • Płaszcz - oprócz bycia elementem ubioru, płaszcz Alistera jest zmodyfikowany w ten sam sposób, co ubranie reszty drużyny - zawiera praktycznie bezdenne kieszenie. Alister często wykorzystuje go również w walce jako zasłonę.
  • Tetromatrix - pomimo że nadawane przezeń zdolności zostały zasymilowane przez Alistera i samo urządzenie nie jest właściwie potrzebne, Alister wciąż je ma ze sobą.