FANDOM

Zdolności

  • Ekspert walki w zwarciu: Alister od zawsze musiał umieć się bronić, by przetrwać, jego umiejętności walki tylko na tym korzystały.
  • Ekspert walki bronią krótko- i średniodystansową: posiada do tego naturalny talent - polegając na arsenale prototypowej zbroi i nie posiadając żadnej amunicji do broni palnej był w stanie już na początku swojej "kariery" pokonać kilku silniejszych od siebie i tak samo uzbrojonych. Większość jego form Tetro polega na takich broniach, niektóre na dużo większej, niż normalny człowiek potrafiłby wykorzystać.
  • Ekspert strzelectwa: Alister posiada znacząco dobrą celność, nawet na dalekie odległości. Rozumie przy tym wszelkie zjawiska, jakie mogłyby wpływać na tor ruchu zarówno konwencjonalnego, jak i energetycznego pocisku.
  • Adept walki energią: dopiero niedawno nauczył się korzystać ze swojej własnej energii w sposób bezpośredni, jednak potrafi już ją wykorzystywać do silniejszych technik.
  • Biegła najomość mechniki i obsługi maszyn: Alisterowi nie sprawia problemu nawet wysoce zaawansowana technologia, nawet jeśli się pominie moce Evoludera.
  • Biegła znajomość anatomii: zna budowę ludzkiego ciała na tyle, że korzystając ze swoich zdolności kreacyjnych potrafi z dużą zgodnością odtworzyć potrzebne brakujące części ciała, w pełni zachowując ich funkcjonalność.

Moce

  • Evoluder: poprzez swoją fuzję technologiczną Alister potrafi bezpośrednio się porozumiewać z maszynami i nimi kierować. Jest też w stanie wchodzić do baz danych i obchodzić ich zabezpieczenia, jeśli nie zostały dostosowane do możliwości bezpośredniego wniknięcia przez człowieka.
    • Fuzja: jest w stanie się bezpośrednio łączyć z maszynami, przejmując je jako część swojego ciała.
  • Kreacja: korzystając ze swoich mocy jako Tetro, Alister potrafi formować energię do postaci mikroskopijnych sześciennych "pikseli", kontrolowanych siłą woli. Może je wykorzystać jako materiał budulcowy do czego tylko jego wyobraźnia utworzy - barier, broni, nawet części ciała.
  • Ki: Alister jest w stanie kontrolować swoją energię, niezależnie od "pikselowej".
  • G-Stone: Alister posiada wszczepiony w swoje ciało G-Stone. Dzięki niemu jest w stanie drastycznie zwiększać ilości energii, jednak proporcjonalnie do odwagi - jeśli czuje strach, może otrzymać mniej energii bądź ją gwałtownie utracić, z dużym prawdopodobieństwem w mało przyjemnym momencie. Sama obecność G-Stone'a wzmacnia zdolności kreacji pikselowej i możliwości bojowe Alistera, ponadto przyspiesza przełączanie między fuzjami.

Techniki

Lista zgromadzonych tu technik nie zawiera Line Clear, przypisanych poszczególnym formom Tetro.

  • Bukujutsu: Alister potrafi latać bez wspomagania technicznego.
  • Ki Blast: podstawowy atak energetyczny.
  • Kamehameha: fala energii, o domyślnie jasnoniebieskim kolorze. Formy (Fuzje) Tetro mają wpływ na jej kolor.
    • Super Kamehameha: potężniejsza wersja Kamehameha.
    • Pixel Kamehameha: wersja Kamehameha używana przy uwolnionej chmarze pikseli, nie wymagająca przez to dłuższego ładowania. W odróżnieniu od pozostałych wersji, da się w niej wyraźnie wypatrzyć pikselową budowę.
  • Rasengan: wir energii utrzymywany w postaci kuli. Zgromadzona w nim energia kinetyczna obrotu jest najczęściej rozpraszana podczas użycia kuli do ataku bezpośredniego - moment pędu przenosi się na cel, wprawiając go w niekontrolowany ruch wirowy oprócz właściwego zadawania obrażeń.
    • Rasenkamehameha: połączenie w jeden atak Super Kamehameha i Rasengana. Wystrzelony zostaje kulisty pocisk energii większy od Alistera, zachowujący swój ruch wirowy.
    • Spiral Rend: wykorzystanie Rasengana do utworzenia wokół siebie wirującej aury na kształt świdra i użycie tego stanu do zadania potężnego ciosu mogącego przeszyć na wylot.