FANDOM

Yuno Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.
Arquebus II Majin
Pseudonimy Arceb
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany
Rasa Majin
Pochodzenie Planeta Danmaku
Poziom mocy 3.875.990 PL
Pokrewieństwa Arquebus I (ojciec)
Slinger (brat)
Bluss Howisa (narzeczona)

Statystyki

Atak 12
Obrona 8
Energia 12
Szybkość 8
Inteligencja 11
Siła fizyczna 9

Osobowość

Arceb jest dumnym przedstawicielem swojej rasy, fakt ten jest dodatkowo podkreślany przez bycie następcą tronu swojej planety. Uwielbia on bawić się swoimi zdolnościami i za ich pomocą ukazywać wyższość swojego gatunku oraz jednocześnie sprawdzać swoje możliwości. Nie wypracował sobie jeszcze pewnej dozy szacunku dla innych nacji oraz nie ma ochoty przejmować odpowiedzialności, dlatego podróżuje z dala od Danmaku dopóki tylko ma możliwość.

W swojej alternatywnej wersji, znanej Viegowi i Kaylin, Arceb podróżował przez jakiś czas z Drużyną Taimatsu w ramach swojego przygotowania do objęcia tronu. Przeszedł on przez wspomniany wyżej okres i stał się wybitnym dyplomatą, potrafiącym się porozumieć z innymi pomimo różnic gatunkowych. Oprócz tego dużo bardziej odpowiedzialnie korzysta ze swoich mocy. Alternatywny Arceb wrócił do rodzinnego świata na swoją planetę.

Wygląd zewnętrzny

Arceb, jako Majin, ma różową skórę, czarne oczy z czerwonymi tęczówkami i charakterystyczny, długi czub na głowie, zakończony wypustką - Arceb może się nim posługiwać jak dodatkową kończyną. Całe jego ciało ma strukturę zbliżoną do gumy, co pozwala mu zmieniać swój kształt, jednak najczęściej zachowuje wygodną w użyciu postać humanoida. Ponieważ w trakcie swojej podróży nie korzysta ze swojego oficjalnego ubioru, nosi zwyczajny szary bezrękawnik, fioletowe spodnie i czarne buty. Na żadnej części jego garderoby nie ma jakichkolwiek oznak tego, że Arceb mógłby być jakimś szczególnym Majinem.

Historia

Dzieciństwo, wielki exodus Majinów

Młodość, planeta Danmaku

Początek podróży

Zdolności

Umiejętności

  • Mistrz walki wręcz i bronią białą - Arceb posiada naturalny talent do walki, dodatkowo zwiększony przez długie treningi. Ponadto, ma zawsze broń pod ręką (dosłownie), więc jest z nią znakomicie obyty.
  • Mistrz strzelectwa - prawdziwym talentem, dziedziczonym w jego rodzinie, jest strzelectwo. Arceb w niebywały sposób potrafi korzystać z technik opierających się na emisji pocisków, strzelając z wybitną precyzją.
  • Mistrz walki "mistycznej" - Arceb bezproblemowo posługuje się w walce swoim zmiennokształtnym organizmem, z łatwością dopasowując je do swoich potrzeb.

Moce

  • Majin - jako Majin, Arceb może do woli zmieniać kształt i rozmiar swojego ciała, a granicami jego możliwości jest tylko jego wyobraźnia i zasoby energii.
    • Regeneracja - dopóki ma wystarczająco dużo energii, Arceb może się do woli regenerować. Zmiennokształtne i regeneracyjne zdolności jego ciała są osłabiane dopiero w temperaturach rzędu dziesiątek tysięcy stopni lub bliskich zera bezwzględnego.
    • Absorpcja - Arceb może pochłaniać istoty żywe, przejmując tym samym ich techniki, zdolności i energię.

Techniki

  • Henka Beam - Arceb może wystrzelić z końca swojego czuba różowy promień, mogący przemieniać materię w inną formę. Najczęściej Majini, z racji swoich kaprysów, zamieniają tym swoich przeciwników czy cele w słodycze. Potężniejsze jednostki są jednak w stanie zachować świadomość w tej formie.
  • Hyperion Arc - przerzuciwszy swój czub przed siebie, Arceb go naciąga jedną ręką i odciąga w tył drugą, a następnie gromadzi w nim energię. Po puszczeniu go niczym cięciwy, wystrzeliwany jest spiczasty pocisk.
  • Shift Cannon - Arceb przekształca całe swoje ramię w lufę działa i wystrzeliwuje z niego pocisk lub falę energii, a fakt, że on sam staje się działem, redukuje odrzut prawie do zera.
    • Double Shift Cannon - Arceb zlewa obie swoje ręce w jedną lufę i wystrzeliwuje z niej potężniejszy atak.
  • Shift Blade - Arceb zmienia swoje ramię w ostry miecz.
  • Shift Hammer - Arceb zmienia ramię w ciężki młot bojowy, którym wbija przeciwnika w ziemię. Młot może równie dobrze być kilka razy większy od niego samego.
  • Shift Prison - Majin rozciąga swoje palce lub całą kończynę i za jej pomocą oplata cel. Może wtedy drugą ręką swobodnie zaatakować, gdyż odcięcie części ciała go de facto jej nie pozbawia, a zniszczoną może odtworzyć.
  • Shift Barrier - Arceb wytwarza dodatkową ilość swojej tkanki, którą się otacza jak barierą. Przyjmuje ona na siebie ataki, chroniąc główne ciało.
  • Bullet Hell - Majin (przy opcjonalnym przekształceniu się w kulę) tworzy na całej powierzchni ciała lufy dział, z których wystrzeliwuje niezliczoną ilość pocisków, w zależności od potrzeb albo w jednym kierunku, albo wszystkich możliwych. Nie dzieje się to jednak za określonym wzorem - kolejne pociski pojawiają się chaotycznie, a Arceb potęguje ten efekt przemieszczając się bądź wirując, zmieniając osie obrotu.
  • High King - rozrzuciwszy uprzednio fragmenty swojej tkanki po polu walki, Arceb może je kontrolować jak swoje satelity. Używa ich jako dodatkowe kończyny lub ciała, mogące albo atakować ostrzami, albo ostrzeliwać swój cel. Mogą również stanowić "pociski samobójcze", eksplodujące przy kontakcie. Najczęściej, gdy Arceb ucieka się do tej techniki, serwuje swojemu przeciwnikowi nalot wszystkim, co ma, nigdy nie ogranicza się do zaledwie kilku "satelitów".
  • Pillar - wykonywany w wersji pojedynczej lub podwójnej. W wersji pojedynczej, ruch ręką wywołuje wybuch energii spod ziemi, wystrzeliwujący jako szeroki słup spod celu.
    • (Double) Pillar - przed typowym wykonaniem techniki Arceb wystrzeliwuje pewną ilość energii w niebo. Po wyrzucie spod ziemi słupa energii, który niesie ze sobą przeciwnika, Majin sprowadza wystrzeloną wcześniej energię w dół. Spada ona jako drugi słup, centralnie na poprzedni, miażdżąc cel w eksplozji.