FANDOM

Czarna Lista - spis najbardziej poszukiwanych przestępców lub organizacji. Za schwytanie pojedynczego celu lub członka danej grupy kryminalistycznej wyznacza się przeważnie naprawdę wysokie nagrody pieniężne. Bohater bądź bohaterka mogą w każdej chwili wyruszyć na poszukiwanie danego przestępcy, lecz muszą liczyć się z tym, że nikt dobrowolnie się nie podda.

Czarna Lista - Terra

Lista została sporządzona przez służby porządkowe Pływającego Miasta Yatras w porozumieniu z odpowiednimi władzami przebywającymi w innych miastach lub kontynentach.

Imię i nazwisko:
Shi
Uraaba
Tora Cassho
Anton Heirich
Ryuuzaki Rapido
Jose Santiago
Soutei Uedori
Yahako Toranekai
Astar Dumtin
Yoh Atsuko
Nazwa organizacji:
Sicarii Deorum
Sangrienta de Seis
Wyznawcy Władcy Koszmarów
Blacks Gentleman
Vidrio

Czarna Lista - Genao

Owa lista została sporządzona przez samych Bogów, którzy pod uwagę brali wydarzenia w całej rzeczywistości Genao na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat.

Imię i nazwisko:
Sanjiro Godō
Mayoko
Ranetoko
Toa Samucas
Zasei Asahigawa
Nintoy
Kui
Saur Mystan
Yoh Atsuko
Raymond Uruka
Nazwa organizacji:
Eruma
Lath Servorum
Drunk Fairy
Cruento Mucrone
Verde Que

Czarna Lista - multiwersum

Lista została sporządzona przez istoty nadprzestrzenne w porozumieniu z najważniejszymi przedstawicielami danego uniwersum oraz Zaświatów.

Imię i nazwisko:
Sanjiro Godō
Picco
Yoh Atsuko
Ranath Tile
Araen Ebsaur
Nanao Kitaoru
Sukui Shonin
Bayen
Aber Bervolk
Lumtho Anulatac
Nazwa organizacji:
Aethum
Realitatem Primaria
Lumtho Pedaz
Circus
Herith

Ciekawostki

  • pomimo tego, że Yoh Atsuko znajduje się na każdej Czarnej Liście, jest niewielu śmiałków którzy podejmą się schwytania go ze względu na moc jaką dysponuje.
  • Gidayu znajduje się poza rankingiem, lecz jej członkowie dalej są poszukiwani. Powodem tego było znaczne osłabnięcie wpływów oraz mocy organizacji po klęsce w uniwersum Genao - nie udało się jej jednak unicestwić całkowicie.