FANDOM

Zdolności/Moce/ArsenałEdytuj

Neuronowa Sztuczna InteligencjaEdytuj

  • Ultra-szybkie przetwarzanie informacji: jako sztuczna inteligencja bazowana na wielowymiarowych komputerach kwantowych, Damensaya potrafi przetwarzać informacje w niesamowitym tempie. Zazwyczaj musi specjalnie spowalniać swoje procesy lub ograniczać się tylko do części swoich możliwości, by nawet reszta Drużyny Taimatsu mogła nadążyć.
    • Zdolność uczenia: pomimo bycia maszyną, Damensaya jest w stanie dość sprawnie przyswajać nową wiedzę i umiejętności.
  • Dostęp do Biblioteki Quinta: Damensaya ma stały dostęp do międzywymiarowej bazy danych gromadzonych przez Podróżników - Biblioteki Quinta. Do pewnego stopnia może to sprawiać wrażenie jej wszechwiedzy.
  • Kontrola maszyn: możliwości Damensayi pozwalają jej bez trudu przejmować kontrolę nad większością maszyn. Oznacza to również włamywanie się do elektronicznych baz danych.
    • Satelity: przejęte maszyny może ona wykorzystywać jako swoiste przedłużenie jej ciała, np. w walce bądź do zbierania dla niej informacji.
    • Fuzja: Damensaya może przyłączać przejęte maszyny do swojego ciała w celu wzmocnienia się.

Sztuczne ciałoEdytuj

  • Metamorfoza: zbudowane z nanobotów ciało pozwala jej na dowolną zmianę wyglądu i kształtu.
  • Metalizacja: Damensaya może pokryć swoją skórę wytrzymałą, metaliczną powłoką, zapewniającą dodatkową ochronę.
  • Masywne zapasy energii: oprócz możliwości pobierania na swoje potrzeby energii z otoczenia Damensaya może ją dodatkowo gromadzić ze swoich elektrowni w Latającym Mieście.
  • Regeneracja: jako że ciało jest zbudowane z milionów nanobotów sterowanych przez zewnętrzną świadomość, Damensaya może renegerować ten awatar, o ile pozostałe nanoboty mają na to wystarczająco dużo energii.
  • Ciała zapasowe: w razie gdyby nie udało się zregenerować ciała, Latające Miasto posiada plany jego budowy, może więc w przeciągu godziny je odtworzyć, zachowując wszystkie jego możliwości.
  • Protokół Armada V1

Latające MiastoEdytuj

  • Pełna kontrola: wszystkie funkcje statku podlegają bezpośrednio woli Damensayi, od systemów obronnych, po uruchamiane tylko dla jej uciechy zapadnie.
  • Impulsowe działa strumieniowe: jedne z broni, w jakie wyposażony jest statek.
  • Działo grawitacyjne: główny element arsenału. Wystrzeliwuje olbrzymią ilość energii pod postacią fal uginających przestrzeń wokół strumienia. W przypadku, gdy działo jest wystrzeliwane w powietrzu (lub ogólnie - nie w próżni), energia zgniata molekuły ośrodka na jej drodze, wywołując powstawanie miniaturowych czarnych dziur, których natychmiastowe wybuchowe parowanie powoduje zwiększenie mocy wystrzału.
  • Działo gamma: dodatkowy moduł działa grawitacyjnego, zmieniający jego zastosowanie. Główne działo ustawione w tryb gamma wystrzeliwuje energię pod postacią dżetu promieniowania gamma. To z kolei dodatkowo jonizuje ośrodek, tworząc dodatkowo rozchodzący się podmuch wysokoenergetycznej plazmy. Jest używane w przypadku, gdy nie można skorzystać z działa grawitacyjnego w danej sytuacji.
  • Osłony: oprócz masywnego opancerzenia statku, jest on również wyposażony w osłony energetyczne - również takie uniemożliwiające teleportację z i do statku.
  • Spacepiercer Cannon
  • Aurora Warp
  • Protokół Armada V2

TechnikiEdytuj

W swoim ciele Damensaya walczy korzystając z własnej wariacji stylu Kishin Ken (Pięść Boga Maszyn), zaadaptowanej od pilotów Ialdabaotha i Valefora. Wykorzystuje do tego celu zarówno swoje zdolne do metamorfozy ciało, jak i zapasy energii. Jako Latające Miasto Damensaya po prostu korzysta ze swojego arsenału oraz floty Arbavayów. Techniki wykorzystujące maszyny inne niż Jednostka Armada nie są wymieniane.

  • Kikai - Damensaya może dowolnie zmieniać kształt i wygląd swojego ciała, formować je w broń lub regenerować. Zniszczone nanoboty mogą zostać odtworzone przy nakładzie energii lub okolicznej materii, która może zostać spożytkowana na replikację.
  • Kishin Seishin - możliwość opanowywania maszyn i kierowania nimi.
    • Kishin Rengo - połączenie przejętych maszyn ze swoim sztucznym ciałem.
    • Kishin Sennō - wykorzystanie własnych nanobotów do wniknięcia w mózg istoty organicznej i manipulowania nią poprzez wysyłanie własnych impulsów elektrycznych. Zwykli ludzie nie mają szans się temu oprzeć, jednak posiadający jakąś energię owszem - o ile zauważą sam fakt zostania zainfekowanym, w przeciwnym wypadku proces może przebiegać na tyle powoli, że nie zdadzą sobie z tego sprawy.
  • Senri Kiken - atak przypominający typową dla robotów "rakietową pięść" - Damensaya zadaje cios w powietrze, jednocześnie luzując wiązania między nanobotami w ramieniu. Może równie dobrze całkiem oddzielić rękę od reszty kończyny, utrzymując ją połączoną poprzez rzadką chmurę nanobotów bądź w ogóle nie mieć z niej kontaktu fizycznego. Nanoboty tworzące pięść mogą powrócić do oryginalnej konfiguracji.
  • Senri Kihen - użycie, analogicznie do Senri Kiken, własnej nogi do zadania kopnięcia w sposób imitujący uderzenie bicza.
  • Denjiki - jako maszyna Damensaya operuje na bazie oddziaływań elektromagnetycznych. Może wykorzystać te oddziaływania, co daje jej pewien ograniczony zakres kontroli nad elektromagnetyzmem. Jest w stanie generować wyładowania i zmieniać pola magnetyczne, jednak nie na wielką skalę.
  • Kane Shibaru - wypuszczenie z rąk stalowych lin, mogących spętać cel.
  • Ginhō - srebrna fala energetyczna.
  • Kikanjū - ostrzał seriami szybkich pocisków z przekształconych w lufę palców lub luf wygenerowanych z powierzchni ciała.
  • Kaimetsu Yari - przebicie się przez cel. Damensaya nie wykorzystuje do tego siłowego pchnięcia dłonią, ale rozkłada ją na pojedyncze nanoboty, które będąc mikroskopijnymi, wymagają pojedynczo mniejszej energii do przejścia przez przeszkodę. Wewnątrz celu oddziaływania między nanobotami mogą wywoływać uszkodzenia na poziomie komórkowym (jeśli cel jest organiczny).
  • Kikai Ginmure - Damensaya może, po rozłożeniu swojego ciała na chmurę nanobotów, wykorzystać ją do pochłonięcia materii i z jej pomocą tworzyć dodatkowe legiony mikroskopijnych maszyn. Działa to również na materię organiczną, również tworzącą żywy organizm.

Techniki właściwe dla Protokołu ArmadaEdytuj