FANDOM

Potara-1
Fuzja Potara - jest to rodzaj scalenia wykonywany za pomocą magicznych artefaktów, zwanych kolczykami Potara. Fuzja jest niezwykle prosta i nie wymaga od obydwu postaci składowych wykonywania żadnej specjalnej sekwencji ruchów, bądź skupiania się. W tym przypadku wystarczy, że obydwie postacie założą po jednym kolczyku na przeciwne do siebie uszy - wtedy też zostaną do siebie przyciągnięte z niewyobrażalną siłą, po czym nastąpi trwałe scalenie.

WymaganiaEdytuj

  • kolczyki muszą być założone na przeciwne do siebie uszy - w przeciwnym razie, nic się nie stanie.

Wygląd i charakterEdytuj

Vegetto ssj2
Na uszach osoby będącej efektem fuzji kolczykami, zawsze będą znajdować się kolczyki Potara. Wygląd i charakter są zwykle mieszanką obydwu postaci składowych, przy czym, przy wyglądzie mogą dominować cechy jednej, przy charakterze drugiej. Nie wiadomo, jakie czynniki na to wpływają.

StatystykiEdytuj

  • poziomy mocy obydwu postaci składowych są dodawane, a następnie mnożone przez 30.
  • statystyki obydwu postaci składowych są dodawane, a następnie dzielone przez 0,7.

Zalety i wadyEdytuj

ZaletyEdytuj

  • postać fuzyjna może używać oraz łączyć techniki, które posiadają postacie składowe;
  • poziom mocy oraz statystyki postaci ulegają ogromnemu wzrostowi;
  • brak ograniczenia czasowego;
  • bardzo proste wymagania.

WadyEdytuj

  • scalenie jest (rzekomo) nieodwracalne.