FANDOM

Kaylin Cemineya
Pseudonimy Kaylin Taimatsu
Cassacina Tiempella
Sati
Jigen Rider C
Płeć Kobieta
Wiek Nieznany
Rasa Człowiek / Elementalista
Pochodzenie Ziemia, świat #1
Poziom mocy 6.544.536
Pokrewieństwa Viego Insyendar (partner)
Alister Zeynov (członek zespołu)
Damensaya (członkini zespołu)
zespół T-Major (członkinie zespołu)

Kaylin Cemineya /t͡ʃɛmi'nɛja/ - podróżniczka międzywymiarowa, obecnie jedna z obrońców Terry i kapitan Latającego Miasta Damensaya, posiadająca wysoki autorytet wśród Podróżników z Beralzy. W przeciwieństwie do Viega jest ona sama w sobie zdolna do przekraczania granic wymiarów, przez co to ona faktycznie jest trzonem Zespołu Taimatsu.

W trakcie swoich licznych podróży odkryła w sobie różne zdolności, do których poza podróżami międzywymiarowymi i zatrzymywaniem czasu należy kontrola nad żywiołem ognia oraz - od niedawna - wiatru.

StatystykiEdytuj

Atak 11
Obrona 7
Energia 13
Szybkość 10
Inteligencja 12
Siła fizyczna 7

OsobowośćEdytuj

W wielu względach Kaylin przypomina Viega - jak on jest opanowana i ceni sobie spokój. Jest jednak od niego mniej pracowita i znacznie bardziej lubi po prostu leniuchować lub oddawać się jakiejś nieproduktywnej rozrywce. Jest większą ryzykantką, ale nie ma zwyczaju prowokować przeciwników. Pomimo spokoju jest dość mściwa i jeśli ktoś ją zdenerwuje, potrafi się odpłacić bez wyrzutów sumienia, co biorąc pod uwagę jej skłonności do piromanii może dawać niebezpieczne rezultaty.

WyglądEdytuj

Kaylin, jak i Viego, jest w stanie zmieniać swój wygląd, przez co ciężko nawet ocenić jej wiek. Najczęściej zachowuje taki sam wygląd, z jakim opuściła swój rodzimy świat - ma nieco ciemną karnację, długie, proste, fioletowe włosy, zielone oczy i dość wyraźną kobiecą sylwetkę. Najczęściej nosi zieloną bluzkę bez rękawów na zamek błyskawiczny, rozsuwany od góry i od dołu, ciemnoniebieskie krótkie spodenki i wysokie buty. Jej alternatywny wygląd obejmuje szarą bluzkę, ciemnoniebieskie jeansy, szare buty sportowe i czerwoną kurtkę (której rolę czasem przejmuje Viego, jeśli zachodzi konieczność ukrywania się). Przybiera również wówczas czerwony kolor włosów i spina je w dwa rozchodzące się na boki kucyki. Kaylin praktycznie nie nosi przysługującego jej munduru Latającego Miasta.

EkwipunekEdytuj

Właściwie, ekwipunek dostępny dla Kaylin w dowolnym czasie obejmuje całą zawartość Magazynu - prywatnego wymiaru stworzonego przez nią i Viega. Jednakże, jest pewna grupa obiektów, które ma najczęściej ze sobą.

  • Worldwide Data Gatherer: zaprojektowana przez Viega podstawa wyposażenia każdego mieszkańca Beralzy - urządzenie podobne do palmtopa. Służy ono do zbierania i przetwarzania wszelkich zbieranych informacji. Egzemplarz posiadany przez Kaylin również jest zmodyfikowany do bezpośredniego połączenia z Biblioteką Quinta i komunikacji z Latającym Miastem, a także nadzorowania Magazynu.
  • Worldwide Linker C: pozwala przybrać formę Jigen Ridera C (objaśnione w sekcji Jigen Rider C)
  • Zwoje Karien Kanshihai
  • zmodyfikowane GaiaMemory
  • Jigendriver
    • Hyper Dimenbooker: Dimenbooker zmodyfikowany, by zawierał w sobie również mechanizm wzorowany na terminalu odblokowującym formę Hypernova Phoenix Jigen Ridera V. Pozwala przybrać formę Hyper Phoenix.
  • Mankaitō: dawna broń Viega, z której korzystał przed skonstruowaniem Mankaitō 2.0. Jest to obiekt przypominający torpedę, zdolny przekształcić się w jelec miecza bądź miotacz. Jest w stanie wytworzyć własną rękojeść, dopasowaną do długości wytworzonego ostrza - może ono być standardowe bądź "kolosalne". Mankaitō może tworzyć ostrze na podstawie energii użytkownika bądź umieszczonych GaiaMemory. Ma sześć slotów.