Anime Revolution Sprites PBF Wiki
Advertisement
Max Hatsutoku
Płeć Mężczyzna
Wiek ??
Rasa Iester
Pochodzenie Iesteria
Poziom mocy 5.525.888
Pokrewieństwa Arisa (Partnerka)

Eisaku (Ojciec)

Yukari (Matka)

Kyoko (Macocha)

Hanako (Przyrodnia siostra)

Max Hatsutoku - Max jest Iesterem żyjącym na Terrze, na którą trafił szukając Shigeru Nakatoniego. Jest jednym z najpotężniejszych wojowników przebywających na planecie. Syn Eisaku Hatsutoku i jego pierwszej żony Yukari. Obecnie mieszka w Eminie, na ulicy Panoramio wraz ze swoją partnerką Arisą oraz przyrodnią siostrą Hanako. Niedługo narodzi się również jego dziecko. W przeciwieństwie do większości przedstawicieli swojej rasy, nie kontrolował żadnego żywiołu, zdobył tą zdolność niedługo po przybyciu na Terrę. Jest również zastępczym Shinigami oraz Vizardem.

Statystyki[]

Atak

11
Obrona 9
Energia 7
Szybkość 13
Inteligencja 10
Siła fizyczna 10

Osobowość[]

Max na co dzień jest dość pogodny. Ma spore poczucie humoru przez co zdarza mu się śmiać, z najmniej zabawnych rzeczy. Podejmowanie trudnych decyzji zabiera mu dużo czasu ponieważ chce sobie wszystko dokładnie przemyśleć. Rodzina jest dla niego najważniejsza, a zalicza do niej również Nakatonich. Najlepiej czuje się w otoczeniu swoich najbliższych i tylko im jest w stanie do końca zaufać. Stara się nie mieć przed nimi tajemnic. Najczęściej ulega swojej partnerce Arisie oraz swojej siostrze Hanako, przez co jest w stanie spełnić ich najdziwniejsze zachcianki. Swoje walki stara się kończyć jak najszybciej, szczególnie jeśli jego przeciwnik w jakiś sposób go denerwuje, dlatego też posuwa się do korzystania z nieczystych ciosów. Zdarza się, że daje się ponieść emocjom.

Wygląd zewnętrzny[]

Dość wysoki mężczyzna, na oko ma 180 cm wzrostu. Ma białe, bardzo rozczochrane, długie włosy, spięte w kitkę. Ma niebieskie oczy. Na jego twarzy najczęście widnieje lekki uśmiech. Jest dobrze zbudowany, lecz trudno to dostrzec na pierwszy rzut oka.

Najczęściej ubiera na siebie czarną kamizelkę, pod którą nosi biały t-shirt. Do tego zakłada czarne spodnie oraz czarne buty. Na dłoniach mężczyzny można zauważyć czarne rękawiczki bez palców.

Ekwipunek:[]

  • Cukierek Chappy - jest to sztuczna dusza zaprojektowana przez Shinigami. Ma za zadanie oddzielić duszę od ciała.
  • Ring of Otras - pierścień mający zdolność pochłonięcia dowolnego ataku energetycznego, a następnie uwolnieniu go w postaci promienia o takiej samej sile. Przedmiot jednorazowego użycia.
  • Zanpakutō - Zanpakutō należące do Max'a.
  • Smoczy Radar - urządzenie do namierzania smoczych kul. Max otrzymał go kiedyś od Yoh'a, niestety nie miał zamiaru mu go oddawać.
  • Blade of Chaos - ostrze chaosu zdobyte w czasie treningów w Holographic Creatorze.
  • Notes i ołówek - niewielki notes ze skórzaną okładką. Max zapisuje w nim istotne rzeczy, o których nie może zapomnieć, najczęściej gdy Arisa wysyła go na zakupy. 
  • Fasolki Senzu x15 - magiczne fasolki całkowicie regenerujące wszelkie rany. 
  • Blue Scouter - niebieski scouter służący do pomiaru poziomu mocy innej osoby.
  • Zwój z techniką: Kaio-ken
  • Zwój z techniką: Rasengan
  • Mapa z zaznaczonym miejscem X - mapa kontynentu z zaznaczonym krzyżykiem na wyspie Jostella. Nie wiadomo co się tam znajduje.

Historia postaci[]

Jak kiedyś mi się zachce to napiszę.

Cele postaci[]

  • Za wszelką cenę chronić swoją rodzinę oraz nigdy jej nie skrzywdzić.
  • Zabić złe alter ego Shigeru.
  • Dobrze wychować swoje dziecko.
  • Nie dać się zabić, chyba że jest to śmierć w obronie rodziny.
Advertisement