FANDOM

Nanaz
Nanaz
Płeć męska
Wiek 29 lsat
Rasa Oravelianin
Pochodzenie Planeta Hail #32, dawniej Oravel
Poziom mocy 16.500j

Nanaz - wierny żołnierz Glaciera oraz umowny przywódca jego elitarnego oddziału - Roqen Tokusentai.

Statystyki Edytuj

Atak 35
Obrona 15
Energia 35
Szybkość 20
Inteligencja 10
Siła fizyczna 35
Koncentracja 15

Charakterystyka Edytuj

Nanaz jako pierwszy dołączył do Glaciera i to on pełni rolę umownego przywódcy Roqen Tokusentai – nawet pomimo faktu, że nie jest szczególnie inteligentny. Lubi brutalną i destrukcyjną walkę i żywi nienawiść do rodziny Glaciera, a szczególnie do Haila, który podbił jego planetę i przyczynił się do śmierci niemal całej jego rasy. Obiecując zemstę na bracie i jego poplecznikach, demon mrozu nakłonił go do współpracy. Z czasem Nanaz stał się jego najwierniejszym żołnierzem, mocno przekonanym o słuszności działań Glaciera.

  • Usposobienie: Neutral Evil

Techniki Edytuj

  • Bukujutsu – podstawowa umiejętność umożliwiająca lot dzięki energii ki.
  • Kiai – technika polegająca na odepchnięciu przeciwnika za pomocą dowolnej części ciała.
  • Grievous Blaster – popisowa technika Nanaza. Czerwona fala energii o sporej sile rażenia i aż nieproporcjonalnej wielkości, wystrzeliwana z jednej ręki, gdy druga podtrzymuje ją w nadgarstku.
  • Rapid Onset – atak fizyczny polegający na uporczywym i bardzo agresywnym nacieraniu na przeciwnika, koncentrując swoje ciosy na jego twarzy, zakończona przemieszczeniem się za plecy i wymierzeniem silnego kopnięcia okrężnego w kark.
  • Wrecking Geyser – technika wykonywana w parze z Valnudem; użytkownicy kładą obie ręce na ziemi, koncentrując pod nią mnóstwo energii, która przemieszcza się na wybrany obszar, po czym wystrzeliwuje w postaci bardzo obszernego, energetycznego słupa. Niezbyt opłacalna do stosowania przeciwko pojedynczym przeciwnikom, raczej służy do niszczenia konkretnych obszarów, np. wiosek lub nawet mniejszych miast.