FANDOM

Yuno Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.
Noriko Gakusha
Pseudonimy Nori
Płeć Kobieta
Wiek 27
Rasa Arrancar
Pochodzenie ?
Poziom mocy 6.500.000 PL
Pokrewieństwa ?

Noriko Gakusha - dawna członkini Tesseraktu oraz dowódca III Dywizji Gidayu. Aktualnie aktywna obrończyni Terry. Nie ma stałego miejsca zamieszkania ze względu na ciągłe podróże.

Jak się okazało podczas trwania pierwszego turnieju Tenkaichi Budokai, kobieta jest bardzo potężną przedstawicielką rasy Arrancar - prawdopodobnie posiada również drugi etap „Resurrección”, chociażby ze względu na umiejętności oraz ogromny poziom mocy.

Osobowość

Dość wybuchowa i pewna siebie, aczkolwiek szczera kobieta. Niezwykle ciężkim zadaniem jest wyprowadzenie jej z równowagi. Potrafi zachować zimną krew nawet w krytycznych sytuacjach - „pęka” dopiero wtedy, gdy osobom na których jej zależy, rzeczywiście zagraża śmiertelne niebezpieczeństwo. Dość przebiegła, trudno ją oszukać. Interesuje się mechaniką - wszelkiego rodzaju szybkimi pojazdami, ich konstrukcją, bądź modyfikacjami.

Wygląd zewnętrzny

Zanpakutō

W zapieczętowanej formie jest to katana o czerwonej rękojeści z ciemnymi wzorami.

  • Resurrección: Dios Velocidad. Po wypowiedzeniu słów „Prześcignij wszystko, Dios Velocidad”, z wysuniętego ostrza uwalniana jest ogromna ilość czerwonego reiatsu. Ostatecznie ostrze znika, ustępując miejsca całkowitej przemianie. Na twarzy użytkowniczki pojawia się maska zakrywająca wszystko poza oczyma, których tęczówki przybierają złotą barwę. Klatka piersiowa oraz ręce zostają zasłonięte czymś w rodzaju białego, kościstego pancerza, pomijając tylko brzuch. Największa zmiana zachodzi natomiast w przypadku tułowia, które upodabnia się do kościstej wersji Velociraptorów.
    • Niewyobrażalna szybkość: prędkość kobiety wzrasta do tego stopnia, iż ciężko jest dostrzec jej ruch nawet doświadczonemu wojownikowi. Dodatkowo, przy większej szybkości oraz ilości ruchów, jest w stanie wymierzać skuteczne ataki w formie ran ciętych, co ukazała podczas starcia z Gemmei na pierwszym turnieju sztuk walk.
  • Resurrección: Segunda Etapa: brak danych.

Historia

Nie została ujawniona.

Techniki

Zdolności naturalne

  • Niewyobrażalna szybkość: od czasów bycia zwykłym Pustym, kobieta mogła poszczycić się niezwykle rozwiniętą umiejętnością poruszania się z ogromną szybkością. Z czasem zaczęła przykładać do tego coraz większą wagę, ciężko trenując i osiągając poziom, którego mógłby pozazdrościć jej nie jeden Arrancar.

Zdolności, umiejętności nabyte

  • Hierro: Reiroku pokrywające skórę kobiety jest zagęszczone do tego stopnia, że dość ciężko ją zranić za pomocą broni lub ataków fizycznych.

Techniki

  • Corte Rápido: kobieta porusza się wokół celu z niewiarygodną szybkością, wymierzając przy tym dużą ilość cięć za pomocą swojego Zanpakutō.
  • Espada Oculta: użytkowniczka wyciąga swojego Zanpakutō z pochwy, przenosząc się za oponenta i wykonując zamach - w rzeczywistości jest to jedynie powidok, zaś kobieta znajduje przed twarzą przeciwnika, wykonując poziome cięcie przez środek ciała celu.
  • Bala: technika polegająca na utwardzeniu niewielkiej ilości reiatsu użytkownika, a następnie wystrzeleniu jej w formie potężnego pocisku. Atak nie jest tak silny jak „Cero”, jednakże porusza się z 20 razy większą szybkością, niż wspomniany promień. Dodatkowo, może być stosowany do wzmocnienia swoich uderzeń.
  • Sonido: technika polegająca na przemieszczaniu się z ogromną szybkością. Jest bardzo podobna do
    • Gemelos Sonido: technika polegająca na poruszaniu się z tak ogromną szybkością, żeby za użytkownikiem pozostawały powidoki przez przynajmniej kilkanaście sekund, mając dodatkowo swobodę ruchu - takie zagranie może wpakować nawet doświadczonego wojownika w śmiertelnie niebezpieczną pułapkę.
  • Garganta: technika wykorzystywana głównie przez pustych do swobodnego przemieszczania się pomiędzy światem żywych, a Hueco Mundo. Zaklęcie dosłownie rozdziera materiał wymiaru, otwierając tunel wirujących cząsteczek duchowych z których trzeba tworzyć ścieżkę.
  • Pesquisa: zdolność polegająca na wykrywaniu oraz ocenianiu wartości reiatsu przeciwnika. Działa jak sonar. Pozwala także określić jak potężny jest oponent.
  • Cero: czerwony promień energii o dość dużej sile. Przy wystrzale pojawia się charakterystyczny dźwięk. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
    • Cero Multilaterales: użytkowniczka przemieszcza się z tak ogromną szybkością, iż pozostawia za sobą masę powidoków, jednocześnie ładując „Cero”. W odpowiednim momencie wystrzeliwuje promień czerwonej energii w oponenta, nie przerywając poruszania się z zawrotną prędkością. Technika polega na zmyłce - można odnieść wrażenie, że promień zbliża się do celu ze wszystkich stron. Tak naprawdę, oryginalny jest tylko jeden.