FANDOM

Są to tzw. „przestrzenie prywatne” i dzielą się na dwie kategorie.

  • wymiar w której Jigen Tankenka składują mniej lub bardziej wartościowe pamiątki z różnych światów, bądź też własne wynalazki.
  • wymiar stworzony lub „pusty” świat w którym po prostu panują odpowiednie warunki do życia i w którym można zamieszkać.

Prywatne uniwersum - Yoh Atsuko

Magazyn - Yoh Atsuko
Numer świata brak
Występująca energia brak
W owym wymiarze znajdują się skradzione z większości przestrzeni przedmioty, artefakty, mechy, pojazdy oraz wiele innych skarbów. Poza tym, pewna ilość własnych wynalazków.

Dostęp posiadają: Yoh Atsuko, Silvia Sawako

Prywatne uniwersum - Kaylin Cemineya

Magazyn - Drużyna Taimatsu
Numer świata brak
Występująca energia brak
Różnego rodzaju pamiątki po odwiedzinach w innych światach oraz wynalazki Viega.

Dostęp posiadają: Kaylin Cemineya, Viego Insyendar, Alister Zeynov

Prywatne uniwersum - Rose

Magazyn - Rose
Numer świata brak
Występująca energia brak
Prawdopodobnie różnego rodzaju pamiątki po odwiedzinach w innych światach, brak danych na temat własnych wynalazków.

Dostęp posiadają: Rose

Prywatne uniwersum - Gidayu

Świat Renascentis Gidayu
Numer świata brak
Występująca energia brak
Przestrzeń która najprawdopodobniej była pustym światem, nim odnaleźli go przedstawiciele organizacji Gidayu. W epicentrum wymiaru znajduje się jasny słup energii, którego zastosowanie pozostaje nieznane. Cechami charakterystycznymi jest niemalże wszechobecna pustka - brakuje tutaj roślinności, trawy. Grunt jest niezwykle twardy, wykonany z nieznanego materiału. Dodatkowo, powietrze jest bardzo rzadkie, zaś grawitacja cholernie niska - ciężko poruszać się w takich warunkach.

Dostęp posiadają: Renascentis Gidayu