FANDOM

D - najprostsze zadania, których wykonania może podjąć się nawet słaby poszukiwacz przygód. W niektórych przypadkach, nie jest nawet wymagane posiadanie jakichkolwiek nadludzkich zdolności.

C - nieco trudniejsze zlecenia, których realizacja będzie kosztowała poszukiwacza przygód trochę więcej czasu. W tym przypadku, próba realizacji zadania bez posiadania jakichkolwiek nadludzkich zdolności jest dość mocno ryzykowna.

B - misje oznaczone tą literką mają stosunkowo wysoki poziom trudności - poszukiwacz przygód musi wykazywać się nie tylko cierpliwością, ale również wysokimi umiejętnościami podczas walki oraz stawianiem przemyślanych kroków podczas wykonywania zlecenia.

A - bardzo trudne zadania, które poleca się wykonywać w grupie złożonej przynajmniej z dwóch, dobrze wyszkolonych w walce poszukiwaczy przygód. Nadludzkie zdolności na wysokim poziomie oraz umiejętność myślenia nawet w sytuacjach zagrażających życiu są w tym przypadku wskazane.

S - misje, uznawane z reguły za niemożliwe do wykonania przez pojedynczą jednostkę. Poleca się je wykonywać w grupach złożonych z przynajmniej czterech dobrze wyszkolonych poszukiwaczy przygód. Niezwykle ciężkie, często wymagające umiejętności racjonalnego myślenia.

Z - tzw. poziom "zero". Są to zlecenia, których nie powinno wykonywać się bez grupy złożonej przynajmniej z ośmiu, naprawdę dobrze wyszkolonych w walce poszukiwaczy przygód. Bardzo duża część plotek głosi, że wojowniczki oraz wojownicy, którzy podjęli się wykonania misji z poziomu "zero" nie byli już nigdy więcej widziani. Należy zachować szczególną ostrożność.

U - zadania spisane zwykle na zagubionych tablicach. Podobno są wręcz niemożliwe do wykonania. W razie natknięcia się na misję oznaczoną ową literką, zaleca się rezygnację lub grupę złożoną przynajmniej z piętnastu, świetnie wyszkolonych w walce poszukiwaczy przygód.

O - najtrudniejsze, najbardziej pokręcone zadania. Nie zaleca się wykonywania ich nawet postaciom boskiego pochodzenia.