FANDOM

Bf32ae4a-bcc0-450a-b25e-727e95f6b432

Logo oraz tatuaż członków Sangrienta de Seis.

Sangrienta de Seis - kryminalistyczna grupa.

Informacje

Grupa składająca się z pięciu najpotężniejszych przedstawicieli rasy wampirów, jacy kiedykolwiek przyszli na świat. Odrzucili prawdziwe imiona oraz nazwiska, chcąc „dać nowy początek swojemu życiu”. Za odpowiednią cenę można ich wynająć do wykonania jakiegokolwiek zadania.

Cele

Nieznane.

Cechy charakterystyczne

Cechą charakterystyczną wszystkich członków grupy są złote kolczyki zwane „Golden Crucifix”, które pieczętują ich gigantyczną moc do takiego stopnia, by nie zagrażali otoczeniu. Na prawej dłoni widoczny jest niewielki tatuaż.

Po uwolnieniu swojej prawdziwej natury, członkowie „Sangrienta de Seis” są niezwykle brutalni oraz nie mają najmniejszych oporów przed tym, by zabić swojego oponenta i znęcać się nad jego martwym ciałem. Niewiarygodnie doświadczeni w różnych rodzajach walki - nie są kimś kogo należy lekceważyć.

Członkowie

Wampiry, które należą do „Sangrienta de Seis”, posługują się przydomkami.

Członkowie nieoficjlani

  • Erega Ankairrim: zabił poprzedniego właściciela złotych kolczyków, lecz nie zdecydował się na dołączenie do grupy, twierdząc: „Jestem najpotężniejszym przedstawicielem swojej rasy i nie zamierzam być członkiem jakiejkolwiek pieprzonej organizacji, by to udowodnić.
  • Silvia Sawako: tak naprawdę, otrzymała złote kolczyki od swojego brata pod pretekstem „ograniczenia mocy, zagrażającej otoczeniu” kobiety. Nie ma pojęcia o tym, że owe artefakty są znakiem charakterystycznym dla jakiejkolwiek organizacji bądź grupy.