FANDOM

Shiva
Shiva
Płeć samica
Wiek 3 lata
Rasa kot szablozębny
Pochodzenie Las Selvas, Palan
Poziom mocy 4.000
Pokrewieństwa Boian Stogniw (właściciel)

Shiva - przedstawicielka rasy kotów szablozębnych zamieszkujących Las Selvas w Palan, zaprzyjaźniła się i aktualnie towarzyszy Boianowi Stogniwowi.

StatystykiEdytuj

Atak 8 Obrona 6
Energia 6 Szybkość 12
Inteligencja 6 Wytrzymałość 6
Siła fizyczna 6 Zwinność 16
Precyzja 8 Koncentacja 6

CharakterEdytuj

Shiva nie jest równie agresywna, co większość kotów szablozębnych - wręcz przeciwnie, zazwyczaj zachowuje się łagodnie. Potrafi bardzo szybko polubić jakąś osobę, lecz może się również zdarzyć, że za kimś nie będzie przepadała. Jest także bardzo inteligentnym zwierzęciem, często można odnieść wrażenie, że doskonale rozumie wszystko, co się do niej lub przy niej mówi. Często oddala się od Boiana, podróżując swoimi ścieżkami, jednak za każdym razem znajduje drogę powrotną. Jest samodzielna, choć czasami lubi posiedzieć w towarzystwie ludzi i pobyć w centrum uwagi.

Usposobienie: Neutral (Chaotic Good)

CeleEdytuj

  • towarzyszyć i pomagać w osiągnięciu swoich celów Boianowi
  • zostać słynnym kotem
  • spotkać atrakcyjnego i ustatkowanego samca i mieć z nim potomstwo

HistoriaEdytuj

nieznana

Techniki i umiejętnościEdytuj

  • Tiger Rush - technika szybkiego przemieszczania się. Kocica może rozpędzić się do takich prędkości, że widoczny pozostaje jedynie powidok co kilka metrów.
  • Healing Breath - technika leczenia. Shiva za pomocą swojego oddechu tworzy srebrzystą energetyczną mgiełkę, która zasklepia rany i przywraca energię.