FANDOM

Summon - są to istoty, które zostają wezwane z innego świata za pomocą jakiejś techniki lub przedmiotów. W zależności od mocy przyzywającego, będą w stanie wytrzymać w świecie realnym dłużej lub krócej.

Gwiezdne Duchy

Magiczne istoty, które przywołuje się z innego świata za pomocą specjalnych kluczy lub rzadko stosowanej techniki. Istnieją dwa rodzaje kluczy: srebrne, które łatwo zdobyć oraz eliptyczne złote. Pozwalają one przywoływać duchy odpowiadające poszczególnym znakom zodiaku - służą głównie do walki. Gdy posiada się któryś z kluczy, niezbędne jest zawiązanie kontraktu z duchem, jakiego się przyzwało. Podczas działania techniki "Zodiac Code", nie ma takiego wymogu - wezwane stworzenie korzysta jednak z energii przyzywającego, a żeby utrzymać się w realnym świecie, nie zaś swojej.

Lemegeton

Demony, które przywołuje się z innego świata za pomocą odpowiedniej księki lub rzadko stosowanej techniki. W księdze znajduje się spis wszystkich duchów jakie można wezwać oraz wymagania, jakie trzeba spełnić by tego dokonać - owe istoty służą głównie do walki. Podczas działania techniki "Eternal Damnation", nie ma takiego wymogu - wezwane stworzenie korzysta jednak z energii przyzywającego, a żeby utrzymać się w realnym świecie, nie zaś swojej.