FANDOM

Bilim Savata
Bilim0
Płeć Kobieta
Wiek około 19
Rasa Człowiek
Pochodzenie Vitteg, Półwysep Zyonaf, Terra, Genao
Pokrewieństwa Celia Kushina
Daia Laxim
Emi Apsara
Fis Tropas
Gima Kikuri
Alister Zeynov
Viego Insyendar
Kaylin Cemineya
Damensaya

StatystykiEdytuj

Atak 12
Obrona 10
Energia 5
Szybkość 11
Inteligencja 10
Siła fizyczna 12

OsobowośćEdytuj

Bilim, najmłodsza z całej szóstki, jest bardzo cicha, rzadko nawiązuje jakiś kontakt z ludźmi, wyjątkiem są jej koleżanki z drużyny i czasami Alister oraz reszta Drużyny Taimatsu. Nie jest to jednak rezultatem traumy po wydarzeniach z przeszłości, a jej zwyczajna natura. Dzięki swojemu zamiłowaniu do różnorakiej sztuki się świetnie dogaduje z Damensayą. Bilim nie wyczuwa ironii w tym, jak się ma jej Battlizer do jej natury. Używa "kontrolowanego szaleństwa" jako sposobu na wyrażanie swoich emocji, a wrażenie, jakoby w walce miała wpadać w amok, jest jedynie jej grą.

WyglądEdytuj

Bilim1

Bilim ma lekko przyciemnioną karnację, brązowe oczy i wiecznie rozczochrane blond włosy. Najczęściej ma na sobie jasną bluzkę z fioletowym pionowym pasem przechodzącym pionowo, niebieskie spodnie sięgające do połowy łydek i szare buty.

Kolorem zdobiącym jej stój bojowy jest biel. Wstępne uzbrojenie stroju przybiera formę poszarpanego prymitywnego ubioru, nadając jej dodatkowe wrażenie dzikości.

BattlizerEdytuj

Bilim2

Abare Mode - cała powierzchnia ciała (na stroju oczywiście) pokrywa się ostrymi łuskami, mogącymi zmieniać swój kąt nachylenia. Dodatkowo, z ramion, nóg i pleców wysuwają się duże rogowe ostrza/szpony wykorzystywane do walki. Ostrza te zazwyczaj są zadarte do góry, Bilim może jednak je obrócić w dowolnym kierunku. Z grzbietów dłoni dodatkowo mogą się wysunąć po dwa długie, zakrzywione szpony.

Zdolności/MoceEdytuj

  • Ki: Bilim potrafi sprawnie wykorzystywać swoją energię, m.in. do walki.
  • Teatr Kłów: Bilim potrafi świetnie posługiwać się swoim Abare Mode, co wielu nieobeznanym wojownikom sprawiłoby mnóstwo trudności, by samemu nie doznać obrażeń. Jest ona w stanie przekonująco udawać berserk i rozpraszać tym uwagę przeciwników.

TechnikiEdytuj

  • Ki Blast: podstawowa technika ofensywna wykorzystująca energię.
  • Bukujutsu: technika umożliwiająca swobodny lot. Jej sprawność jest wzmacniana przez strój bojowy.
  • Kamehameha: fala energii wysyłana pod postacią strumienia, jej siła jest zależna od stopnia naładowania ataku. W wykonaniu Bilim Kamehameha jest całkowicie białe, jednak rozchodzą się z niego na boki malutkie, spiczaste iskry.
  • Rasengan: wir energii utrzymywany w postaci kuli. Zgromadzona w nim energia kinetyczna obrotu jest najczęściej rozpraszana podczas użycia kuli do ataku bezpośredniego - moment pędu przenosi się na cel, wprawiając go w niekontrolowany ruch wirowy oprócz właściwego zadawania obrażeń.

Wymagające Battlizera: Abare ModeEdytuj

  • Vortex Claw: Bilim "tańczy" wokół celu, zadając mu w berserku mnóstwo cięć.
  • Fang Grind: użycie dowolnej kończyny i odpowiednio skierowanych na niej ostrzy jak piły szarpiąc dodatkowo ciało celu.
  • Feral Claw: cios pięścią z dodatkowym cięciem lub wbiciem szponów w cel.
    • Feral Crunch: użycie obu pięści i szponów na nich imitując zaciśnięcie szczęk.
  • Fang Streiser: wirujące kopnięcie z użyciem kolców na łydkach.
  • Fang Blast: szybkie wysunięcie kolców i łusek z całej powierzchni ciała, we wszystkich kierunkach.
  • Spiral Viper: po nabraniu rozpędu Bilim, lecąc, wiruje w powietrzu wokół własnej osi, po dotarciu do celu zadaje mu mnóstwo ran szarpanych.