FANDOM

Gima Kikuri
Gima0
Płeć Kobieta
Wiek około 20
Rasa Człowiek
Pochodzenie Vitteg, Półwysep Zyonaf, Terra, Genao
Pokrewieństwa Bilim Savata
Celia Kushina
Daia Laxim
Emi Apsara
Fis Tropas
Alister Zeynov
Viego Insyendar
Kaylin Cemineya
Damensaya

StatystykiEdytuj

Atak 13
Obrona 8
Energia 7
Szybkość 8
Inteligencja 11
Siła fizyczna 13

OsobowośćEdytuj

Gima to czystej krwi wojowniczka. Spędza dużo czasu na ćwiczeniu swojej sprawności fizycznej i zdolności bojowych. Jedyny powód, dla którego została w ogóle uprowadzona, to fakt, że zaatakowano ją z zaskoczenia i nie miała możliwości obrony, w przeciwnym wypadku Alister nie byłby w ogóle potrzebny. Właściwie, przez to, że Alister często polega na technologii, Gima ma lepsze instynkty bojowe od niego.

WyglądEdytuj

Gima1

Z całej grupy Gima się wyróżnia głównie swoją dość ciemną skórą w porównaniu do reszty. Ma szare włosy średniej długości i brązowe oczy. Najczęściej ma na sobie swój ulubiony strój do treningu – krótkie niebieskie spodenki i oliwkową bluzkę na jedno ramię, do tego brązowe wysokie buty.

Zbroja będąca częścią stroju bojowego Gimy wygląda jakby była szarymi bandażami, którymi Gima owinęła ręce i nogi.

BattlizerEdytuj

Gima2

Power Adapter - stanowi dodatkowy egzoszkielet, wzmacniający jej kończyny, głównie ramiona, w celu wyprowadzania dużo silniejszych ciosów. Czyni z Gimę najlepszą z T-Major, jeśli chodzi o walkę kontaktową. Nie zwiększa znacząco szybkości, wspomaga jednak wytrzymałość.

Zdolności/MoceEdytuj

  • Ki: Gima potrafi sprawnie wykorzystywać swoją energię, m.in. do walki.
  • Kondycja: Gima jest bardzo sprawna fizycznie, jak na człowieka, może to być wynikiem jej życia w dziczy, w przeciwieństwie do reszty T-Major, które trzymały się Vitteg. Jest na tyle wyćwiczona, by móc wytrzymać nawet spore zmiany temperatur i wciąż być w stanie sprawnie walczyć.

TechnikiEdytuj

  • Ki Blast: podstawowa technika ofensywna wykorzystująca energię.
  • Bukujutsu: technika umożliwiająca swobodny lot. Jej sprawność jest wzmacniana przez strój bojowy.
  • Kamehameha: fala energii wysyłana pod postacią strumienia, jej siła jest zależna od stopnia naładowania ataku. Kamehameha wystrzeliwane przez Gimę ma lekko oliwkowy kolor.
  • Rasengan: wir energii utrzymywany w postaci kuli. Zgromadzona w nim energia kinetyczna obrotu jest najczęściej rozpraszana podczas użycia kuli do ataku bezpośredniego - moment pędu przenosi się na cel, wprawiając go w niekontrolowany ruch wirowy oprócz właściwego zadawania obrażeń.

Wymagające Battlizera: Power AdapterEdytuj

  • Seismic Blast: uderzenie obydwoma rękami w ziemię, wywołujące powstanie uskoku i wstrząs na małym obszarze.
  • Deathbound: oburęczny cios, wgniatający swoją energię kinetyczną w jeden punkt.
    • Xeros Beat: kombinacja kilku szybkich ciosów, po których następuje parę silniejszych i wolnych, a na końcu używane jest Deathbound.
  • Spin Crush: seria ciosów wykonywanych przez, wyglądające pozornie na niezdarne, kręcenie ramionami.
  • Revolving Bunker: solidny cios, poprawiany wysunięciem z okolic nadgarstka małych działek kinetycznych, wbijających w cel dodatkowe uderzenia.
  • Valkyria: wzmocnione kopnięcie bądź ich kombinacje.
  • Ragnarok: atak wymagający solidnego rozpędu, najczęściej poprzez spadek z dużej wysokości. Wykonywany w dowolny sposób, jednak najczęściej jako potężne kopnięcie lub silniejsza wersja Deathbound. Bezproblemowo miażdży i wywołuje wstrząsy sejsmiczne.