FANDOM

Taurus Saint - jest to osoba, która pozyskała możliwość noszenia Złotej Zbroi spod znaku Byka. Jest jednym z 12 przedstawicieli najpotężniejszej klasy rycerskej spośród wszystkich Rycerzy Ateny, których jest w sumie 88. Reprezentuje drugi znak zodiaku - Byka. Aktualny posiadacz zbroi pozostaje nieznany.

KonstelacjaEdytuj

Jeden z 88 gwiazdozbiorów, Byk leży na północnej półkuli nieba. Jest to jedna z 13 konstelacji zodiakalnych. Jego najjaśniejszą gwiazdą jest Aldebaran, będący czerwonym olbrzymem. Sąsiaduje z gwiazdozbiorami Barana i Bliźniąt (które również są zodiakalne) oraz Woźnicy, Perseusza, Wieloryba, Erydanu i Oriona.

ZodiakEdytuj

Drugi znak astrologiczny, przypisany jest urodzonym między 21 kwietnia, a 22 maja.

Atrybut
Żywioł ziemia
Planeta ???
Kolor fioletowy, błękitny
Kamień szafir, turkus
Metal miedź

ZbrojaEdytuj

Tauruscloth

Zbroja Byka w formie totemu.

Noszona zbroja ma symetryczne i mocne kształty. Najbardziej charakterystycznymi elementami są rogi na hełmie, ćwieki znajdujące się pomiędzy rogami, na łokciach, kolanach oraz na potężnych, owalnych naramiennikach.

W formie totemu jest to podobizna byka, oczywiście złotego, lekko się pochylającego i wystawiającego swoje rogi. Jak we wszystkich przypadkach - każdy jego element to część założonej przez użytkownika zbroi.

Lista Rycerzy BykaEdytuj

Aktualnie żaden Rycerz Byka nie jest znany.