FANDOM

Valnud
Valnud
Płeć męska
Wiek 34 lata
Rasa Ronthianin
Pochodzenie Planeta Snowed #19, dawniej Ronth
Poziom mocy 13.000j

Valnud - członek oddziału Roqen Tokusentai należącego do Glaciera.

Statystyki Edytuj

Atak 25
Obrona 30
Energia 15
Szybkość 15
Inteligencja 15
Siła fizyczna 20
Koncentracja 10

Charakterystyka Edytuj

Drugi członek oddziału Roqena. Nieliczni przedstawiciele jego rasy, którzy przeżyli atak oddziałów Snoweda, postanowili wcielić się do jego armii. Valnud jednak zdezerterował i dopiero później spotkał Glaciera, który obiecał mu znacznie wyższą pozycję w swoim przyszłym imperium. Zachęcony tą wizją, chciwy Ronthianin do niego dołączył. Nie należy do istot honorowych, a raczej przejmujących się własnym interesem i respektujących prawo wyższości silniejszego.

  • Usposobienie: Neutral Evil (Chaotic)

Techniki Edytuj

  • Bukujutsu – podstawowa umiejętność umożliwiająca lot dzięki energii ki.
  • Eye Laser – z oczu wystrzeliwane są skoncentrowane wiązki energii, zdolne nawet przebić słabszego (lub osłabionego) przeciwnika.
  • Exhaust Cannon – bardzo silna, pomarańczowa fala energii wystrzeliwana z ust po wcześniejszym głębokim wdechu, który jest formą kumulowania energii.
  • Bonecrusher Head – rozpędzając się, Valnud z impetem uderza głową w przeciwnika, a kolce na jego czerepie powodują dodatkowy ból. Technika tak silna, że zdolna jest łamać kości.
  • Wrecking Geyser – technika wykonywana w parze z Nanazem; użytkownicy kładą obie ręce na ziemi, koncentrując pod nią mnóstwo energii, która przemieszcza się na wybrany obszar, po czym wystrzeliwuje w postaci bardzo obszernego, energetycznego słupa. Niezbyt opłacalna do stosowania przeciwko pojedynczym przeciwnikom, raczej służy do niszczenia konkretnych obszarów, np. wiosek lub nawet mniejszych miast.