FANDOM

Światem wewnętrznym jest nazywana podświadomość wojownika, do której może się przenieść dzięki medytacji, wyciszeniu, bądź odpoczynkowi. Istoty zamieszkujące owy świat są personifikacją danego rodzaju energii. Prócz nich, nie istnieje tutaj nikt inny.

Wygląd miejscaEdytuj

MieszkańcyEdytuj

Tensai - istota kochająca walkę pełną krwi. Ataki Tensaia są bardzo brutalne, a zarazem niezwykle dobrze przemyślane. Jest typem istoty wyluzowanej i pewnej siebie, którą jednak dość łatwo wyprowadzić z równowagi. Uwielbia śmiać się bez konkretnego powodu oraz wyzywać do walki Azaza, który w krótkim czasie osusza jego zapał.

Przybierając wyższe formy Super Saiya-jin, staje się coraz bardziej arogancki - przy czym, z pewnością ma ich znacznie więcej niż między-wymiarowy złodziejaszek.

Azaz - nadprzestrzenny byt kochający zło w najróżniejszych postaciach. Jest niezwykle brutalny i inteligentny, a także bardzo przebiegły. Ciężko wyprowadzić go z równowagi, zaś ze względu na moc jaką dysponuje, niemalże każdy czuje do niego respekt i darzy szacunkiem. Dawniej za wszelką cenę próbował przejąć ciało między-wymiarowego złodzieja w którym został zapieczętowany - głównym powodem była chęć zemsty. Aktualnie cechuje go jednak stoicki spokój oraz ogromna pewność siebie, aczkolwiek dalej uwielbia znęcać się nad swoimi oponentami, ciesząc się z ich cierpienia - fizycznego, bądź psychicznego. Jest to najpotężniejsza istota ze wszystkich, które zamieszkują świat wewnętrzny Yoha Atsuko.

  • Usposobienie: neutralne.
  • Geneza: pojawił się w świecie wewnętrznym zaraz po zapieczętowaniu go w Yohu przez organizację zwaną „Daishi”.
  • Umożliwia:

Eichiro - lodowy smok, który - wbrew pozorom - nie przepada za walką. Jest to istota niewiarygodnie inteligentna i sprytna, którą cechuje niezwykły spokój. Bardzo ciężko wyprowadzić go z równowagi. Eichiro odpowiada za naturalne zdolności między-wymiarowego złodzieja, polegające na kontrolowaniu mrozu. Świetnie dogaduje się nie tylko ze swoim gospodarzem, ale również resztą bytów zamieszkujących jego świat wewnętrzny - włączając w to także Azaza.

  • Usposobienie: dobre.
  • Geneza: pojawił się w świecie wewnętrznym zaraz po narodzinach Yoha, ze względu na geny smoczych władców odziedziczone po matce.
  • Umożliwia:
    • korzystanie z energii Ryūgen;
    • kształtowanie lodowych tworów;
    • korzystanie z naturalnych zdolności „Smoczych Władców”.