FANDOM

Status oraz reputacjaEdytuj

Atsuko znajduje się na trzecim miejscu, na liście najbardziej poszukiwanych przestępców w całym multiwersum - jego kradzieże nie tylko miały bezpośredni wpływ na zagładę wielu światów, ale również zdołał przeniknąć do korytarza niedostępnego dla normalnych Jigen Tankenka - dokonując kradzieży artefaktów zapieczętowanych właśnie w zamkniętych wymiarach, ściągnął na siebie uwagę Bogów oraz istot nadprzestrzennych. Aktualnie, złodziej jest poszukiwany żywy lub martwy - ze względu na moc jaką dysponuje, niewielu śmiałków ma jednak ochotę stanąć mu na drodze.

Znane zdobyczeEdytuj

Spośród niezliczonej ilości skradzionych przedmiotów, wiele zdobyczy między-wymiarowego złodzieja było używanych przez obrońców Terry w świecie #212. Co za tym idzie, na jaw wyszedł również fakt posiadania poszczególnych skarbów.

  • Senzu Beans
    • Wpływ: ogromny
    • Ilość: nieznana
    • Światy z których skradziono zasoby magicznych fasolek, prawdopodobnie straciły wielu świetnych wojowników. Co za tym idzie, słabsi bohaterowie mieli znacznie większą szansę na porażkę w walce o losy Ziemi, z coraz potężniejszymi oponentami.
  • Dragon Radars
    • Wpływ: znikomy
    • Ilość: 46
    • Złodziej posiada oryginalne wersje urządzenia oraz modyfikowane na podstawie skradzionych informacji dotyczących budowy.
    • W przestrzeniach, w których doszło do zniknięcia smoczych radarów, nie wywołało to większych zmian. Głównym powodem może być możliwość szybkiej produkcji tego typu gadżetów przez Capsule Corp..
  • Smocze Kule (ziemskie)
    • Wpływ: ogromny
    • Ilość: 140
    • Smocze kule umieszczone w prywatnej przestrzeni nie posiadają żadnej wartości - są kamiennymi kulami. Przy każdym zbiorze znajduje się więc numer świata, z którego pochodzi dany zestaw.
    • W światach, z których skradziono smocze kule, obrońcy Ziemi nie mieli możliwości wypowiedzenia wielu życzeń, które naprawiłyby szkody wyrządzone po walkach o losy planety. W efekcie, brak kryształowych kul sprowadził na wiele przestrzeni zagładę.
  • Smocze Kule (nameczańskie)
    • Wpływ: ogromny
    • Ilość: 140
    • W światach, z których skradziono nameczańskie smocze kule, obrońcy Ziemi nie mieli możliwości wypowiedzenia wielu życzeń, które naprawiłyby szkody wyrządzone po walkach o losy wszechświata. W efekcie, brak nameczańskich kryształowych kul sprowadził na wiele przestrzeni zagładę.
  • Smocze Kule (ziemskie z czarnymi gwiazdkami)
    • Wpływ: średnio odczuwalny
    • Ilość: 35
    • Światy, w których wezwano boskiego smoka za pomocą smoczych kul z czarnymi gwiazdkami, uległy zniszczeniu z powodu niemożności ich odnalezienia. Bohaterowie z przestrzeni w których ich nie użyto, nigdy nie dowiedzieli się o ich istnieniu.
  • Frieza Cruiser
    • Wpływ: znikomy
    • Ilość: 5
    • Ciekawostki:
      • pierwotnie, Atsuko posiadał sześć krążowników tego typu - jeden z nich został oddany Viegowi konstrukcji Latającego Miasta.
    • We większości światów, w jakich doszło do zniknięcia krążowników, Frieza nie odczuł braku jednego ze swoich pojazdów - mógł go zastąpić bowiem kolejnym w dość krótkim czasie.
  • Trunks Time Machine
    • Wpływ: mocno odczuwalny
    • Ilość: 3
    • W światach, w których skradziono maszyny do podróży w czasie, Trunks pochodzący z przyszłości nie był w stanie wrócić do swoich czasów. W efekcie, przyszłość z której przybył, została zniszczona przez Androidy, bądź Cella.
  • Gikon
    • Wpływ: lekko odczuwalny
    • Ilość: 6
    • Kradzież polegała głównie na zdobyciu informacji dotyczących tworzenia sztucznych duszy.
    • W światach, w których zniknęło kilka sztucznych dusz, rozpoczęto ich poszukiwania - po bezskutecznych poszukiwaniach, po jakimś czasie zapomniano o sprawie.
  • Gikongan
    • Wpływ: znikomy
    • Ilość: 41
    • Ciekawostki:
      • na podstawie uzyskanych informacji, złodziej stworzył cukierki dusz, oparte o charaktery poszczególnych obrońców Terry w przestrzeni #212.
    • Kradzież polegała głównie na zdobyciu informacji dotyczących tworzenia sztucznych duszy w pastylkach.
    • Ze względu na możliwość szybkiej produkcji nowych sztucznych dusz w pastylkach, szybko zaniechano poszukiwań zaginionych cukierków.
  • Gigai
    • Wpływ: znikomy
    • Ilość: 26
    • Kradzież polegała głównie na zdobyciu informacji dotyczących tworzenia różnych rodzajów pseudociał.
    • Kilkanaście niedokończonych Gigai zostało szybko zastąpionych nowymi, aczkolwiek rozpoczęto śledztwo mające na celu wyjaśnienie sprawy - po kilku miesiącach zaniechano bezskutecznych poszukiwań.
  • Capsule Corp. Spaceship
    • Wpływ: średnio odczuwalny
    • Ilość: 7
    • Złodziej posiada oryginalne wersje pojazdu oraz modyfikowane na podstawie skradzionych informacji dotyczących budowy.
    • Kradzieży dokonywano w różnych okolicznościach, przez co ich wpływ na dany świat był różny - jeżeli pojazd zniknął jeszcze na Ziemi, zagłada ludzkości była bardzo prawdopodobna. Jeżeli jednak zniknięcie nastąpiło na planecie Namek, szkodliwość czynu była dość niska, aczkolwiek odczuwalna.
  • Kinto'un
    • Wpływ: znikomy
    • Ilość: 35
    • Ciekawostki:
      • złodziej nie jest w stanie korzystać ze skradzionych chmurek, ze względu na "nieczyste serce".
    • We większości światów nie odczuwano zaginięcia tego artefaktu ze względu na umiejętności obrońców Ziemi, które umożliwiały im rozwijanie znacznie większych szybkości.
  • Nyoibo
    • Wpływ: znikomy
    • Ilość: 24
    • W żadnym świecie nie odczuwano zaginięcia tego artefaktu.
  • Potara Earrings
    • Wpływ: średnio odczuwalny
    • Ilość: 35
    • Ciekawostki:
      • różne wariacje w kwestii kolorów.
      • dzięki badaniom nad skradzionymi kolczykami, złodziejaszkowi udało się opracować technikę pozwalającą rozdzielić istotę, która powstała dzięki ich wykorzystaniu.
    • W niektórych światach, brak Vegetto doprowadził do zagłady uniwersum - na „szczęście”, liczbę takich rzeczywistości można policzyć na palcach jednej ręki.
  • Evangelion Units
    • Wpływ: ogromny
    • Ilość: 22
    • Złodziej posiada oryginalne wersje jednostek, a także informacje dotyczące ich tworzenia, bądź modyfikowania.
    • Ciekawostki:
      • na podstawie uzyskanych informacji, złodziej posiada po dwie wersje danej jednostki - te, które nie posiadają wbudowanego organu S², oraz te, w które samodzielnie go wbudował.
    • We większości światów, brak poszczególnych jednostek Evangelion, przyczynił się do zniszczenia świata przez „Anioły”.

...