FANDOM

Dzięki posiadaniu kilku rodzajów energii oraz mocy Azaza, młody mężczyzna posiada bardzo bogaty zasób ataków energetycznych. Jest również doskonale wyszkolony w bezpośrednich konfrontacjach, a co za tym idzie, opanował wiele ciekawych kombinacji, które można stosować podczas walki bez konieczności zużywania jakichkolwiek zasobów energii. Ze względu na gigantyczne zasoby mocy, złodziej nie tylko jest w stanie przez dość długi czas korzystać z danej przemiany ale również nie odczuwa takiego zmęczenia, gdy stosuje potężniejsze techniki wymagające zużywania dość pokaźnych zasobów energii użytkownika.

Techniki fizyczneEdytuj

Walka wręczEdytuj

  • Texas Ranger: potężne kopnięcie wymierzane z pół-obrotu w twarz oponenta.
  • Jan Ken: odpowiednik "papier-nożyce-kamień" w walce. Tak jak w grze, tutaj również istnieją trzy różne warianty uderzeń:
    • Jan Ken Gu: kamień; mocne uderzenie pięścią w środek twarzy.
    • Jan Ken ChoChi: nożyce; wetknięcie dwóch palców w oczy.
    • Jan Ken Pa: papier; mocne uderzenie otwartą dłonią w środek twarzy.
  • Screw you!: wojownik wymierza kilka potężnych uderzeń w głowę oponenta, kończąc kopnięciem z kolanka w mostek.
  • Fracto Calvariam: wojownik wykonuje uderzenie głową w czoło oponenta, powodując pęknięcie jego kości czołowej.
  • Pristis Potentiam: potężna kombinacja ciosów, rozpoczynana uderzeniem przeciwnika w brzuch. Następnie wojownik wymierza kopnięcie z kolanka w to samo miejsce - po skuleniu się przeciwnika, wykonuje salto połączone z kopnięciem w szczękę. Atak kończy odbiciem się od ziemi i potężnym uderzeniem z rozpędu w środek twarzy oponenta.
  • Vectors: cztery wektory o zasięgu do 25 metrów - nie są one zależne od jakiejkolwiek energii, dzięki czemu mogą być teoretycznie używane przez cały czas.
    • Alterial Estallar: niezwykle szybka seria uderzeń za pomocą wektorów, której zadanie polega na spowodowaniu jak największych obrażeń.
    • Reventar Estallar: użytkownik chwyta oponenta za każdą z kończyn, unosząc go w powietrze, a następnie rozrywając powoli z ogromną siłą.
    • Mortal Estallar: pojedyncze uderzenie w mostek wymierzone za pomocą czterech wektorów jednocześnie, którego zadaniem jest po prostu zabić.

Techniki energetyczneEdytuj

KonzaiEdytuj

  • Door of the World: podstawowa zdolność determinująca bycie Jigen Tankenka. Umożliwia otwieranie nadprzestrzennych portali. Za ich pomocą można się przenosić w obrębie jednego wymiaru lub pomiędzy dwoma różnymi, z czy do Korytarza bądź do własnej, prywatnej przestrzeni.
    • Key of the World: rozwinięcie zdolności „Door of the World”, wykorzystujące moc Nightmare Lorda. Umiejętność ta pozwala na rozrywanie struktury między-wymiarowego Korytarza w celu dostania się do jego drugiej wersji, gdzie dostępne są przejścia do światów zamkniętych, bądź zapieczętowanych przez Bogów oraz istoty nadprzestrzenne.
  • Za Wārudo: pozwala na zatrzymanie czasu lub - patrząc z innego układu odniesienia - poruszanie się poza nim. Czas działania techniki jest zależny od dwóch rzeczy - ilość dostępnej energii oraz wytrzymałość własną organizmu użytkownika - przy czym pierwsze kryterium Yoha nie obowiązuje.
  • Prelude: zdolność pozwalająca na absorpcję cząsteczek energii przeciwnika w celu przywłaszczenia sobie jego mocy.
  • Betsuri: zdolność pozwalająca na rozdzielenie scalenia wykonanego za pomocą kolczyków Potara, powszechnie uznawanego za wieczne. Wpływ techniki na inne rodzaje fuzji pozostaje chwilowo nieznany.

Ki
Edytuj

  • Bukujutsu: jedna z podstawowych technik umożliwiających latanie.
  • Kiaiho: odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. W zależności od sytuacji, technika może być wykonywana za pomocą rąk lub oczu.
  • Kamehameha: potężna fala energii [[Ki] o niebieskiej barwie.
    • Big Bang Kamehameha: połączenie technik „Big Bang Attack” oraz „Kamehameha”. Wojownik tworzy przed sobą kulę energii, z której po chwili zostaje uwolniona niesamowicie niszczycielska moc w postaci fali uderzeniowej.
    • Ikari no Kamehameha: silna fala energii Ki o złotej barwie, która zostaje wystrzelona za pomocą jednej ręki.
    • Ten Times Kamehameha: niewyobrażalnie potężna fala energii Ki o czerwonej barwie, która jest dziesięć razy silniejsza od oryginalnej techniki.
  • Ki Sword: wytworzenie energetycznego ostrza o długości zależnej od użytkownika, w jednej, bądź dwóch dłoniach.
  • Kienzan: technika polega na utworzeniu niezwykle szybkiego dysku energii o niebieskiej barwie, tnącego wszystko na swojej drodze.
    • Tsubi Kienzan: modyfikacja „Kienzan”, polegająca na utworzeniu dwóch energetycznych tarcz - poza nieco zwiększoną szybkością, nie różnią się niczym od oryginału.
    • Renzoku Kienzan: modyfikacja „Kienzan”, polegająca na szybkim tworzeniu dysków energii, którymi użytkownik rzuca w oponenta.
  • Rezoku Energy Dan: wystrzeliwanie w przeciwnika ogromnej ilości pocisków energetycznych o dość słabej sile - ich podstawowym zadaniem jest odwrócenie uwagi.
  • Taiyoken: ogromny błysk, oślepiający wszystkie istoty znajdujące się w promieniu kilkudziesięciu metrów od użytkownika.
  • Big Bang Attack: kula energii o średniej wielkości, która powoduje ogromne zniszczenia po zetknięciu się z celem, bądź czymkolwiek innym.
  • Eye Layers: niezwykle szybkie oraz silne wiązki energii, wystrzelone z oczu.
  • Dragon Fist: wojownik z ogromną szybkością leci w kierunku oponenta, ostatecznie przebijając go pięścią na wylot. W trakcie lotu, wokół atakującego pojawia się iluzja złotego smoka.
  • Genki Dama: potężna technika polegające na zebraniu sił witalnych od wszystkich żywych organizmów (rośliny, zwierzęta, ludzie, kosmici, bogowe itd.) w formie ogromnej, jasnej kuli energii.
  • Eternal Dragon Shot: wokół wojownika powstaje pięć ogromnych sfer energii z których po chwili wyłaniają się smoki, nacierając na oponenta i raniąc go ze wszystkich stron - technika działa dodatkowo na poziomie komórkowym, przez co obrażenia często okazują się śmiertelne.

RyūgenEdytuj

  • Hyōryū no Hōkō: użytkownik zieje niezwykle zimnym powietrzem, które jest w stanie zamrozić przeciwnika.
  • Hyōryū no Tsume: wzmocnienie lodem swoich stóp w celu zwiększenia mocy wymierzanych kopnięć.
  • Hyōryū no Shōken: nasączenie zimną energią swoich dłoni w celu zwiększenia mocy wymierzanych uderzeń.
  • Ryūchiji no Ōgi: Hekiren: Hyōryūken: użytkownik pokrywa lodem nasączonym zimną energią całe swoje ręce, przystępując do wymierzania niewiarygodnie szybkich uderzeń w oponenta.
  • Ryūchiji no Ōgi: Hekiren: Kesshōna: po serii ataków, użytkownik pokrywa lodem nasączonym zimną energią całe swoje ręce, lecz na wysokości kości nadgarstka wyrastają lodowe ostrza, którymi atakuje przeciwnika.
  • Ryūchiji no Ōgi: Hekiren: Ao no Ryūiki: z pleców użytkownika wyrasta para ogromnych, lodowych skrzydeł, zaś ręce i nogi zostają pokryte grubym lodem nasączonym zimną energią. Użytkownik szarżuje na przeciwnika z zamiarem wymierzenia jednego, potężnego ataku, po którym lodowe twory się rozpadają.
  • Ryūchiji no Ōgi: Hekiren: Kesshō Ryūga Midori Bakuhatsu: użytkownik gromadzi w dłoniach odpowiednią ilość energii, którą dodatkowo czerpie z otoczenia. Kiedy jest gotowy, wysyła w kierunku oponenta ogromny, niezwykle potężny, lodowy wir. Następnie szarżuje na przeciwnika, wymierzając mu ostatecznie potężne uderzenie z dłoni pokrytej grubym lodem nasączonym zimną energią.
  • Ice Maker: zdolność polegająca na tworzeniu mniejszych, bądź większych lodowych tworów, które dzięki energii użytkownika mogą się nawet poruszać.
  • Crystal Lance: niezwykle szybka, nasączona zimną energią, lodowa lanca. Po trafieniu w oponenta, dodatkowo zamraża miejsce w które trafiła.
  • Blade of Winter: niezwykle wytrzymałe, lodowe ostrze.
  • Iceberg Breaker: potężny i bardzo wytrzymały, lodowy młot.
  • Absolute Zero: teren w promieniu kilometra od użytkownika zaczyna zamarzać, zaś temperatura spada do zera bezwzględnego. Po zetknięciu się ze zlodowaciałym podłożem, ciało oponenta również zaczyna pokrywać lód.
  • Winter of Millennium: technika polegająca na wytworzeniu potężnej eksplozji w postaci błękitnej sfery energi, która zamraża wszystko w promieniu dwóch kilometrów.
  • Cold Sphere: wokół użytkownika powstaje błękitna sfera zimnej energii, która skutecznie chroni go przed wieloma atakami.

ChōkūkanEdytuj

  • Dark Maker: zdolność polegająca na tworzeniu mniejszych, bądź większych tworów z czarnej materii tworzącej ciało Azaza - dzięki energii użytkownika są one w stanie nawet się poruszać.
  • Nightmare Tentalces: macki wytworzone z czarnej materii tworzącej ciało Pana Koszmarów, którymi może schwytać, bądź unieruchomić swój cel.
    • Nightmare Arms: końcówki macek zamieniają się w dłonie, którymi użytkownik może posługiwać się w bezpośredniej konfrontacji.
  • Absorption: absorpcja żywych, bądź martwych istot oraz różnego rodzaju artefaktów w celu zwiększenia swojej mocy.
  • Grim Disk: technika polegająca na utworzeniu niezwykle szybkiego dysku energii o ciemnoczerwonej barwie, tnącego wszystko na swojej drodze.
    • Grim Disk Barrage: modyfikacja „Grim Disk”, polegająca na szybkim tworzeniu dysków energii, którymi użytkownik rzuca w oponenta.
  • Nightmare: przerodzenie największych lęków oponenta w iluzję, która wpływa na wszystkie jego zmysły - dezaktywować technikę może jedynie jej twórca.
  • Dark Area: użytkownik zamyka siebie oraz przeciwnika w całkowicie czarnej przestrzeni, przypominającej na zewnątrz ciemną, niezwykle wytrzymałą sferę energii - wpływając na umysł oponenta, twórca techniki kreuje dla niego iluzję przeciwną do jego wyobrażenia świata idealnego.
  • Terror Eyes: z ciała użytkownika wyłania się sześć ciemnoczerwonych gałek ocznych, które osłaniają go przed wszelkiego rodzaju atakami. Po otrzymaniu zbyt dużych obrażeń, po prostu wybuchają całą nagromadzoną mocą - tutaj dodatkowo, twórca może je wysłać w dowolne miejsce, w którym ma nastąpić eksplozja.
  • Time Stop: zdolność pozwalająca na całkowite zatrzymanie czasu, bądź - patrząc z innego układu odniesienia - poruszanie się poza nim.
  • Black Hole: otwieranie, bądź zamykanie czarnej dziury na znak twórcy - technika może mieć zastosowanie zarówno ofensywne, jak i defensywne.
  • Vascudo Crisis: użytkownik dosłownie otwiera swoją klatkę piersiową, wystrzeliwując z niej około stu cienkich promieni o czerwonej barwie, których jedynym zadaniem jest trafienie wskazanego celu. Są samonaprowadzające, niezwykle szybkie, a przede wszystkim, bardzo zwinne - ciężko ich uniknąć, a także wprowadzić na jakąś przeszkodę.
  • Vacuum Balls: technika polega na utworzeniu jednej, bądź kilkunastu kul skoncentrowanej energii o różnych rozmiarach, które obracają w nicość wszystko, z czym tylko się zetkną - ich znikaniu towarzyszy zjawisko implozji.
  • Dead World: użytkownik wytwarza wokół siebie ciemną, powiększającą się sferę energii, która obraca w nicość wszystko, co tylko stanie jej na drodze. Technika może działać we większej, lub mniejszej skali, w zależności od woli swojego twórcy.
    • Dead Zone: modyfikacja „Dead World”, polegająca na wytworzeniu niewielkiej sfery energii wokół siebie, podczas wykonywania bezpośredniego ataku przez oponenta.
  • „Welcome home...”: użytkownik wytwarza wokół przeciwnika ciemną trumnę, w której zostaje on zamknięty - na odpowiedni znak, niezwykle wytrzymały twór zaczyna się zmniejszać, miażdżąc swoją zawartość.
    • Iron Maiden: modyfikacja „Welcome home...”, która polega na wykreowaniu wokół użytkownika dość powabnych, kobiecych kształtów - na odpowiedni znak, zawartość jest przebijana przez energetyczne kolce w kilkunastu miejscach.
  • Nightmare Zone: technika polegająca na wystrzeleniu w niebo czerwonego pocisku, który na odpowiedniej wysokości eksploduje, tworząc wokół planety czerwoną sferę, wewnątrz której moc użytkownika znacząco wzrasta. Dla działania techniki charakterystyczne jest krwisto-czerwone niebo, przez które nie przedostaje się światło - temperatura na całym globie nieznacznie spada. Brakuje podziału na dzień oraz noc.
  • Death Impact: użytkownik wyzwala ogromne pokłady energii, niszcząc wszystko, co znajduje się w promieniu minimalnie dziesięciu kilometrów od niego. W efekcie powstaje krater o gigantycznych rozmiarach, dla którego charakterystyczna jest ciemna ziemia, przypominająca proch ciał po spaleniu.
  • Dark Bomber: ciemna kula energii o średniej wielkości, która po zetknięciu się z celem lub czymkolwiek innym powoduje eksplozję o dość pokaźnych rozmiarach.
  • Shadow Energy Wave: fala energii chōkūkan o czarnej barwie - pierwowzorem dla tej techniki, była prawdopodobnie „Kamehameha”.
  • Phantom Clones: technika polegająca na stworzeniu klonów z czarnej materii tworzącej ciało Pana Koszmarów - ich liczba jest całkowicie zależna od woli użytkownika. Po zniszczeniu kopii, wraca ona do postaci ciemnej substancji, która dąży jedynie do połączenia z ciałem swojego twórcy w celu dostarczenia zdobytych informacji - pierwowzorem dla techniki było prawdopodobnie „Kage Bunshin no Jutsu”.
  • Last Judgment: przyzwanie burzowych chmur, z których zamiast deszczu spada żrący kwas - w zależności od woli użytkownika, działa na mniejszą, bądź większą skalę.
  • Apocalypse: z ciała użytkownika wyłania się kilkadziesiąt energetycznych macek, które wbijają się w ziemię i mkną w kierunku jądra planety. Kiedy do niego docierają, oddzielają się od ciała swojego twórcy - na jego znak eksplodują, doprowadzając do zniszczenia danej planety.

Tenjin IchiranEdytuj

W rzeczywistości jest to niewielki artefakt, mający proporcje paznokcia - mała, błękitna kulka ze złotymi zdobieniami, pochodząca z zamkniętej rzeczywistości. Według wielu legend, po jej rozkruszeniu, można było poznac przyszłośc oraz dowolnie na nią wpłynąć w wygodny dla siebie sposób. Między-wymiarowy złodziej postanowił „pożyczyć” sobie ową kulkę, a następnie, za pomocą odpowiednio zastosowanej mocy Nightmare Lorda, wszczepić go sobie w gałki oczne. Dzięki temu, odzyskanie artefaktu stało się niemożliwe, zaś sam złodziejaszek zyskał pięć nowych, potężnych, a zarazem unikalnych zdolności ocznych, które działają w różnych odstępach czasu.

  1. Tenjin Ichiran, poziom pierwszy: Wiedza: umożliwia szczegółowy oraz szybki skan danego obiektu, celu, bądź otoczenia.
    • Możliwość ponownego użycia: po 5 minutach.
  2. Tenjin Ichiran, poziom drugi: Słabość: umożliwia szczegółowy oraz szybki skan danego obiektu, w celu wykrycia jego słabych punktów, niedopatrzeń w konstrukcji. W przypadku pojedynku, dostarcza informacji o słabych punktach wojownika, uwidocznia luki w jego obronie, bądź podczas wykonywania poszczególnych akcji.
    • Możliwość ponownego użycia: po 5 godzinach.
  3. Tenjin Ichiran, poziom trzeci: Przyswojenie: umożliwia automatyczne przyswojenie danego stylu walki, bądź dostarcza informacji na temat działania konkretnej techniki. W obydwu przypadkach, wymaganie jest jedno - skan musi nastąpić w czasie używania danego stylu walki, czy też techniki.
    • Możliwość ponownego użycia: po 15 dniach.
  4. Tenjin Ichiran, poziom czwarty: Krok do przyszłości: po wejściu na czwarty poziom „Tenjin Ichiran”, użytkownik staje się podatny na ataki ewentualnych oponentów - zostaje bowiem dosłownie odłączony od rzeczywistości. Jego oczom ukazuje się zbiór wydarzeń, które będą miały miejsce w ciągu najbliższych dwóch lat - obrazy zostaną jednak przedstawione, bez ingerencji jakiegokolwiek wojownika, a co za tym idzie, ową przyszłość będzie można w bardzo łatwy sposób zmienić. Zasadniczą wadą zmiany przyszłości jest niemożność stwierdzenia, czy będzie ona miała pozytywne, czy też negatywne skutki dla samego użytkownika.
    • Możliwość ponownego użycia: po 15 miesiącach.
  5. Tenjin Ichiran, poziom piąty: Wzrok Boga: po wejściu na piąty poziom „Tenjin Ichiran”, użytkownik staje się podatny na ataki ewentualnych oponentów - zostaje bowiem dosłownie odłączony od rzeczywistości. Technika zastosowana na tak wysokim poziomie, posiada aż trzy różne zastosowania.
    • Spojrzenie Boga: Przeszłość: pierwsza możliwość, to zastosowanie techniki do nabycia wiedzy na temat dawnych wydarzeń. Użytkownik określa dokładną datę oraz wydarzenie, na temat którego chce uzyskać wszelkie, możliwe informacje - jego oczom ukazuje się zbiór zdarzeń ze wskazanego okresu. Niestety, wpłynięcie na przeszłość w jakikolwiek sposób jest niemożliwe.
    • Spojrzenie Boga: Teraźniejszość: druga możliwość, to zastosowanie techniki do nabycia wiedzy na temat aktualnych wydarzeń. W tym przypadku możliwe są dwie opcje - szczegółowy skan przestrzeni w jakiej przebywa użytkownik, bądź też - jeżeli posiada on zdolność otwierania przejść między-wymiarowych - całego multiwersum. Informacje są dostarczane przez kilka godzin - zostaną zapamiętane automatycznie po upływie konkretnej ilości czasu. Wykonany skan dostarcza takich informacji, jak pierwszy poziom „Tenjin Ichiran”, lecz w tym przypadku nie dotyczy on jednego obiektu, a całej rzeczywistości, bądź multiwersum.
    • Spojrzenie Boga: Przyszłość: trzecia możliwość, to zastosowanie techniki do nabycia wiedzy na temat wydarzeń, mających nastąpić w przyszłości. Użytkownik określa jedynie osobę, której przyszłość chce poznać - w przeciwieństwie do czwartego poziomu „Tenjin Ichiran”, tym razem pojawia się również podgląd na poszczególne scenariusze, dotyczące wykonywania różnych kroków, związanych z konkretntą istotą - użytkownik może wybrać przyszłość, która najbardziej będzie mu odpowiadała, a następnie dążyć do jej realizacji.
      • Możliwość ponownego użycia: po 10 latach.

Energy UniteEdytuj

Zdolność pozwalająca użytkownikowi na połączenie ze sobą różnych rodzajów energii, w celu opracowania jakiejś konkretnej techniki, bądź nowej, potężnej transformacji. Wojownik jest w stanie stworzyć atak, którego podstawą są dwa, lub więcej rodzajów energii.

  • Yoh Atsuko
    • Dark Ice Maker: zdolność łącząca moc Eichiro (kreowanie lodowych tworów) oraz Azaza (wpływanie na wytrzymałość utworzonych kształtów), która umożliwia tworzenie mniejszych, bądź większych tworów z ciemnego lodu - dzięki energii użytkownika, są ona również w stanie się poruszać.
  • Yoh Atsuko & Silvia Atsuko
    • Nightmare Resurrection: Vocare Anima: rozwinięcie zdolności „Resurrection: Vocare Anima”, polegająca na wykorzystaniu mocy Pana Koszmarów, jako zewnętrznego źródła energii, niezbędnej do wykonania techniki - ze względu, na rzekomo nieograniczoną energię nadprzestrzennej istoty, możliwe jest przyzwanie nawet kilkunastu dusz jednocześnie - nie wpływa to jednak na czas ich pobytu w świecie żywych. W przypadku obydwojga użytkowników, zmęczenie wywołane zużyciem gigantycznych zasobów energii jest widoczne zaledwie po kilku minutach.
    • Kekkon Sphere: małżeństwo opiera się o siebie plecami, wystawiając po jednej ręce do przodu. W przypadku Yoha, przed otwartą dłonią powstaje czarna kula energii, zaś u jego żony, biała. Proces łączenia obydwu sfer wymaga czasu oraz koncentracji obydwojga użytkowników - teren wokół nich również zostaje dość mocno zdewastowany uwalnianą energią. Technika jest gotowa do wystrzelenia, kiedy przybierze postać ogromnej, jasnej kuli, mającej ciemny środek - pożera gigantyczne wręcz zasoby energii, jednakże jej moc jest w stanie zniszczyć nawet planetę - wymagane jest więc zachowanie szczególnej ostrożności.

TransformacjeEdytuj

Nightmare Lord - AzazEdytuj

PL *100

Jest to pierwsza forma, jaką Atsuko uzyskał po „sojuszu” z Panem Koszmaru. Ciało użytkownika zostaje pokryte czarną materią, która dość znacząco wpływa na wytrzymałość. Na klatce piersiowej wojownika powstaje dziura, wewnątrz której, widoczna jest wirująca, seledynowa energia - na prawej ręce pojawiają się natomiast wzory o tej samej barwie. Oczy przybierają bardziej złowrogą formę - usta również, lecz tutaj dodatkowo wydłużają się, tworząc efekt niezwykle szerokiego uśmiechu.

PL *400

Jest to druga forma, jaką Atsuko uzyskał po „sojuszu” z Panem Koszmaru. W przeciwieństwie do poprzedniej postaci, teraz zachodzą również zmiany w budowie ciała - włosy wydłużają się do pewnej długości, zaś na plecach formuje się energetyczna, ciemnoczerwona peleryna. Pojawiają się dodatkowe, seledynowe wzory, lecz tym razem na obydwu rękach. Twarz zostaje wzbogacona o dodatkową parę oczu oraz niewielki, energetyczny kryształ powstający nad nimi, po środku. Jest to przemiana, która idealnie sprawdza się nie tylko do bezpośrednich starć, ale także na dystans, bądź przy konfrontacji za pomocą energii - gigantyczny wzrost mocy i aspektów fizycznych równoznaczny jest jednak z ogromnym spadkiem energii.

PL *?

Na chwilę obecną, brak informacji dotyczących transformacji.

Super Saiya-jin - TensaiEdytuj

PL *10

Za sprawą blasku promieni księżyca, bądź specjalnej kuli energii, wojownik jest w stanie przeobrazić się w ogromną małpę, która bezmyślnie niszczy wszystko wokół siebie.

PL *50

Mężczyzna jest synem przedstawiciela rasy Saiya-jin oraz ludzkiej kobiety, co czyni go mieszańcem tych dwóch gatunków. Po narodzinach oczywiście posiadał ogon, z którego później postanowił zrezygnować - po kilku latach zdecydował się na jego przywrócenie. Dzięki ciężkim treningom od najmłodszych lat, szybko opanował do perfekcji stadium Super Saiya-jin. W tej formie, włosy użytkownika unoszą się do góry, przybierając złotą barwę. Oczy zmieniają kolor na seledynowy - następuje również nieznaczny przyrost masy mięśniowej.

PL *75

Forma uznawana przez mężczyznę za pośrednią, pomiędzy SSJ, a SSJ2. Włosy wojownika jeszcze bardziej unoszą się do góry. Następuje znaczący przyrost masy mięśniowej, co wiąże się ze spadkiem szybkości, lecz znaczącym wzrostem siły i wytrzymałości.

PL *100

Kolejne stadium Super Wojownika - włosy unoszą się całkowicie do góry, zaś większość kosmyków ma spiczaste końcówki. Następuje nieznaczny przyrost masy mięśniowej. Wokół wojownika występują wyładowania elektryczne - znaczącej poprawie ulega siła ciosu, wytrzymałość oraz szybkość użytkownika.

PL *200

W wyglądzie wojownika zachodzi znacząca zmiana - włosy wydłużają się mniej więcej do bioder, zaś brwi całkowicie znikają, ustępując miejsca lepiej uwidocznionym łukom brwiowym. Kolejny, dość nieznaczny przyrost masy mięśniowej - wokół użytkownika występują liczne oraz dość masywne wyładowania elektryczne.

PL *250

Za sprawą blasku promieni księżyca, bądź specjalnej kuli energii, wojownik przebywający w formie Super Saiya-jin, jest w stanie przemienić się w ogromną małpę o złotym futrze. Niestety, podobnie jak bazowa forma Ōzaru, ona również bezmyślnie niszczy wszystko, co stanie na jej drodze.

PL *300

Czwarty, a zarazem ostatni poziom Super Saiya-jin, jaki mężczyzna potrafi osiągnąć. Wygląd wojownika ulega całkowitej zmianie - jego włosy przybierają ponownie czarny kolor i są dużo dłuższe niż w bazowej postaci, lecz znacznie krótsze niż w przypadku poziomu SSJ3. Oczy przybierają kolor oliwkowy, a także posiadają czerwoną otoczkę dookoła. Ciało użytkownika - pomijając jedynie klatkę piersiową i górne mięśnie brzucha - zostaje pokryte czerwonym futrem. Wojownik jest dużo silniejszy oraz znacznie szybszy i wytrzymalszy, niż na poprzednich poziomach.

Inne wzmocnieniaEdytuj

  • Nightmare Sage Mode
PL *?

Zdolność umożliwia nie tylko dość pokaźny wzrost aspektów fizycznych - posiada również dość interesującą właściwość. Podczas pojedynku, pozwala na wyrzucenie nadmiaru energii w celu utrzymywania stałego poziomu mocy. Gdy moc zacznie jednak stopniowo spadać, wojownik może pobrać wcześniej wyrzuconą energię z otoczenia, by przywrócić odpowiedni poziom.

  • Vida-ken
Min.: PL *2
Max.: PL *15

Technika wzmacniająca - polega na wielokrotnym zwiększeniu siły ciosu oraz wytrzymałości użytkownika. Podczas koncentracji, wokół wojownika pojawia się ciemna, sferyczna kula. Podstawową wadą techniki jest jej wyczerpujący wpływ na organizm.

  • Kaio-ken
Min.: PL *2
Max.: PL *15

Technika wzmacniająca - polega na wielokrotnym zwiększeniu siły ciosu oraz szybkości użytkownika. Podczas koncentracji, wokół wojownika pojawia się różowa, sferyczna kula. Podstawową wadą techniki jest jej wyczerpujący wpływ na organizm.